ويژگيهاي كيف خوب چيست ؟

كيف زنانه خوب داراي چه ويژگي هايي بايد باشد

يكي از تفريحات خانم ها خريد كيف و كفش است و در واقع امكان ندارد خانمي را پيدا كنيد

كه از خريد اين گونه كالاها لذت نبرد.

اما در بسياري از موارد زنان جامعه ما به كيفيت اجناسي كه خريد مي كنند دقت نمي كنند

و بعد از چند ماه از خريد خود پشيمان مي شوند. ما در اين مقاله سعي مي كنيم

تا به همراه شما ويژگي هاي اصلي يك كيف چرم زنانه خوب را بررسي كنيم.
همانطور كه مي دانيد كيف هاي اصل ايتاليا و فرانسو در دنيا داراي بالاترين حد كيفيت هستند.

البته اين گونه كيف ها قيمت بسيار بسيار بالايي دارند,

در واقع ممكن است يك كيف اصل ايتاليايي بيشتر از حقوق چند سال كاري شما باشد

و به عبارتي شما توانايي خريد كيف اصل را نداشته باشيد.

پس شما مي توانيد به جاي خريد كيف هاي اصل اروپايي از توليدات داخلي استفاده كنيد.

در ايران توليدي كيف هاي خوبي در حال حاظر فعاليت مي كنند

و سعي اين توليدي ها اين است كه ويژگي هاي اصلي يك كيف خوب را حفظ كنند و اين ويژگي ها عبارتند از:

دوخت حرفه اي: مهمترين نكته اي كه يك كيف چرم بايد داشته باشد

مربوط ميشود به دوخت حرفه اي آن, در زمان خريد بايد به اين نكته توجه كنيد

كه دوخت كيف خوب باشد و بعد از مدتي استفاده دوخت كيف باز نشود.

جنس چرم خوب: همانطور كه مي دانيد بيشتر جنس كيف از چرم است

همچنين ببينيد : توليدي كيف مدرسه اي

و بايد اين چرم مصنوعي به گونه اي مناسب باشد.

بهتر است قبل از خريد با دست كشيدن روي كيف ميزان كيفيت چرم را تست نماييد.

شكل ظاهري زيباي كيف

در واقع در بسياري از مواقع خانم ها

 

فقط به شكل ظاهري كيف توجه مي كنند و به بقيه ويژگي هاي يك كيف خوب توجه نمي كنند

و به همين دليل است كه بعد از مدتي از خريد خود پشيمان مي شوند.

مقاومت كيف دربرابر آسيب ها: در صورتي كه كيفيت كيف خوب نباشد

ممكن است به دليل استفاده مكرر كيف به وسيله نور آفتاب, ضربه, خراشيدگي و … از بين برود.

طول عمر بالا: مهمترين ويژگي يك كيف خوب طول عمر آن كيف است.

در بسياري از موارد كيف به دليل خوب نبودن جنس زيپ و يا خوب نبودن

جنس دسته هاي آن, قابليت استفاده خود را از دست مي دهد و شما مجبور هستيد يك كيف جديد خريداري كنيد.

همچنين ببينيد : توليدي كوله پشتي

قيمت مناسب: در نهايت آخرين ويژگي مربوط مي شود

به قيمت مناسب كيف زنانه, در حال حاظر به دليل مشكلات اقتصادي افراد به

دنبال خريد كيف هاي ارزان قيمت هستند ولي به ياد داشته باشيد كه قيمت را فداي كيفيت نكنيد.

نتيجه گيري: همواره ? پارامتر كيفيت و قيمت در مقابل هم قرار دارند

و شما بايد سعي كنيد, كيفي را انتخاب نماييد كه اين ? ويژگي را در كنار هم داشته باشد

ما به شما توصيه مي كنيم تا از توليدي كيف زنانه   ارزان كيف استفاده كنيد

تا با اين روش از توليدات داخلي حمايت كنيد و هم اينكه با حداقل قيمت بتوانيد به حداكثر كيفيت دست پيدا كنيد.

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86

سايت منبع :

http://arzankif.ir/

 

طرز تهيه انواع فلافل، آش رشته وآبگوشت

نخود يكي از حبوبات مورد علاقه خانواده هاي ايراني است؛ در اين دستور اشپزي سعي ميشود سه غذاي پرطرفدار با نخود به شما آموزش داده شود. ما شما را با طرز تهيه انواع فلافل، آش رشته وآبگوشت آشنا ميكنيم.  همان طور كه ميدانيد.  نخود يكي از حبوبات محبوب و بسيار سالم براي بدن است. گياه نخود، به صورت بوته‌اي و به صورت يك سال در ميان، در زمين هاي كشاورزي كاشته مي‌شود. اين ماده غذايي سرشار از ويتامين است.

فقط يك نكته مهم وجود دارد، توجه داشته باشيد كه قبل از پختن نخود، آن را حتما حدود 12 ساعت در آب بگذاريد تا خيس بخوره و نفخ آن گرفته شود.

چند مدل غذا ايراني كه با نخود درست مي‌شود.

فلافل

18ew_q2.jpg

فلافل يك نوع فست فود است، كه شهرت زيادي پيدا كرده. طرز تهيه فلافل كاري آسان است، فلافل طعمي تند داشته و نخود جزء مواد اصلي اين غذاي خوشمزه است.

دستور تهيه فلافل:

  • 400 گرم نخودها را در يك كاسه آب حدود 12 ساعت بخيسانيد و حتما آب آن را عوض كنيد.

     
  • 4 عدد سيررا به همراه 2 عدد پياز پوست بگيريد و بشوييد. سپس به همراه نخودي كه كاملا خيس خورده كه آبكش كرده ايد در چرخ گوشت بريزيد و آن را دو مرتبه چرخ كنيد تا كاملا يكدست شوند.

     
  • 200 گرم جعفري را پاك كنيد و بشوييد. سپس آن ها را بر روي تخته آشپزخانه به صورت خرد كنيد. سپس در ادامه جعفري خرد شده را به كاسه نخود اضافه كنيد. سپس 2 عدد تخم مرغ را بشكنيد و در كاسه تخم مرغ بريزيد. و در ادامه به مواد داخل كاسه به صورت كم كم 3 قاشق غذاخوري آرد نخودچي را اضافه كنيد و مواد را مرتبا هم بزنيد تا مايه فلافل آماده شود و خودش را بگيرد.

     
  • كمي از نمك، زردچوبه و فلفل سياه و تخم گشنيز و زيره را كاملا خرد كنيد و به كاسه نخود اضافه كنيد و به خوبي مواد را هم بزنيد. در صورت تمايل مي توانيد از مقداري فلفل قرمز براي تند شدن فلافل استفاده كنيد.

     
  • براي سرخ كردن فلافل ها از يك تابه گود استفاده كنيد و بايد به مقداري روغن به قابلمه اضافه كنيد تا فلافل ها در آن غوطه ور شوند. بعد از اينكه روغن كاملا داغ شد. بعد از اينكه تمامي فلافل ها را سرخ كرديد، آن ها را در يك حوله كاغذي قرار دهيد تا روغن اضافي آن‌ها خارج شود. حالا نوش جان كنيد.

آبگوشت

آبگوشت نوعي غذاي قديمي و سنتي ايراني به حساب مياد، طرز تهيه آبگوشت را ما براي شما نوشتيم تا درست كنين و در كنار خانواده لذت ببريد. آب آبگوشت را با نان تليت مي‌كنند و گوشت آن را به شكل گوشت كوبيده مي‌خورند.

دستور تهيه آبگوشت:

  • قبل از شروع به آشپزي، از شب قبل نخود و لوبياها را در يك كاسه آب بريزيد و بگذاريد تا كاملا خيس بخورند و حدود دو بار هم آب آن‌ها را عوض كنيد. اين كار باعث مي‌شود كه نفخ لوبيا و نخود از بين برود و به مراتب راحت‌تر پخته شوند.
  • يك پياز را پوست بگيريد و بشوييد و خرد كنيد سپس به همراه گوشت با كمي نمك و فلفل زرد چوبه و روغن مايع داخل قابلمه تفت بدين.
  • 7 پيمانه آب به همراه نخود و لوبيا اضافه كنيد و قابلمه را بر روي اجاق گاز با حرارت ملايم قرار دهيد تا به آرامي پخته شوند.
  • بعد از گذشت سه ساعت، 2 عدد سيب زميني‌ها را پوست بگيريد و بشوييد. سپس آن‌ها را به قابلمه اضافه كنيد.
  • حدود بيست دقيقه ديگر رب گوجه اضافه كنيد.

نكته مهم در پختن آبگوشت : حرارت مي باشد. هر چقدر حرارت اجاق گاز آن ملايم و كم تر باشد، باعث مي شود آبگوشت به آرامي پخته شود . اصطلاحا به طور كامل جا بيفتد. نوش جان

آش رشته

يكي از پرطرفدارترين غذاها است، كه معمولا در ايام خاص براي نذري دادن استفاده مي‌شود. در محتويات آش رشته هم نخود استفاده مي‌شود. در اين بلاگ طرز تهيه آش رشته مجلسي را آموزش مي‌دهيم.

دستور تهيه آش رشته:

  • پيازها را خرد كنيد. يك قابلمه را كه مقداري روغن مايع در آن ريخته ايد را بر روي اجاق گاز با حرارت ملايم قرار دهيد تا روغن كاملا داغ شود. بعد از داغ شدن روغن، پياز خرد شده را به قابلمه اضافه كنيد و تفت دهيد. بعد از اينكه مقداري پياز نرم شد، زردچوبه و فلفل سياه به آن اضافه كنيد و خوب مواد را هم بزنيد و با يكديگر تفت دهيد.

     
  • بعد از اينكه حبوباتي داخل قابلمه پخته شدند، آن ها را به داخل قابلمه پيازها اضافه كنيد. و مقداري آن ها را با يكديگر تفت دهيد. سپس به قابلمه چند پيمانه آب جوش اضافه كنيد و سپس عدس را آبكش كنيد و آن را نيز به قابلمه اضافه كنيد و در قابلمه را بگذاريد تا عدس ها نيز كاملا پخته شوند.

     
  • سبزي آش كه شامل تره، جعفري، شنبليله و گشنيز مي باشد را پاك كنيد و بشوييد. سپس آن ها را بر روي تخته آشپزخانه به صورت ساطوري خرد كنيد. و در ادامه آن را به قابلمه اضافه كنيد. و مواد داخل قابلمه را با يك ملاقه هم بزنيد. بهتر است كه در اين مرحله در قابلمه را نيمه باز بگذاريد، چونكه اگر در قابلمه كاملا بسته شود، باعث مي شود كه رنگ سبزي تيره شود.

     
  • اضافه كردن رشته آشي به آش رشته، بعد از پخته شدن كامل سبزي آشي مي باشد. در صورت تمايل مي توانيد مقداري كشك هم در اين مرحله به آش اضافه كنيد تا به همراه ساير مواد داخل آش به خوبي پخته شوند.

منبع: https://blog.okala.com/

 

 

راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر)

راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر)

 

اگر بخواهيد يكي از بهترين اختراعات بشر در قرن 21 را نام ببريد جز اولين چيزهايي كه به ذهنتان مي‌آيد چه مي باشد؟ بله، درست حدس زديد، اپلكيشن هاي مسيرياب ! تنها كافي مي باشد تا مقصد خود را به آن ها بدهيد، در اين صورت بهترين و خلوت ترين مسير زير دستان شما مي باشد. فقط يك مشكل بزرگ هم با اين راحتي بي‌سابقه  در آن ها وجود دارد:

اين تكنولوژي امكان دارد شما را به كشتن بدهد.

طبق آماري كه پليس راهنمايي و رانندگي اعلام كرده است، عدم تمركز در حين رانندگي يكي از علت هاي شماره 1 در بيشتر تصادفات رانندگي در شهرهاي بزرگ مي باشد. با توجه به محبوبيت بالاي اپليكيشن هاي مسيرياب، ميتوانيد بگوييد كه استفاده از آن ها در حين رانندگي سهم بزرگي  از مرگ و مير جاده اي را تشكيل ميدهد.

امكان دارد اين اطلاعات كمي شما را ناراحت كند ولي اصلاً نگران نباشيد، اين مقاله قرار نيست آماري از كشته هاي ماشيني به شما تحويل دهد؛ به جاي آن قصد داريم يك راه حل ساده براي اين معضل بزرگ به شما پيشنهاد دهيم

خريد هولدر موبايل؛ راه حلي ساده براي مشكلي خطرناك

نگهدارنده گوشي يا هولدر موبايل (Cellphone Car Mount) مي تواند خطر عدم تمركز در رانندگي را تا حد زيادي كاهش دهد. شما در حين كار كردن با اين وسيله ديگر مجبور نيستيد چشم تان را از مسير برداريد و اين يعني تمركز شما در رانندگي به خوبي حفظ ميگردد.

اگر فراموش نكرده باشيد گفته بوديم كه نبود تمركز عامل شماره يك در تصادفات  مي باشد و اگر وسيله اي بتواند حين رانندگي تمركز ما را حفظ كند، كار بزرگ و مهمي كرده است. البته اين تنها مزيت هولدر موبايل نمي باشد.

 

مزاياي ديگر استفاده از هولدر گوشي هوشمند:

هولدر pop socket موبايل با شاسي 

o موبايل شما را از هرگونه آسيب و ضربه فيزيكي محافظت ميكند

o باعث ميشود گوشي شما به جاهاي خطرناكي مانند زير پدال ها ليز نخورد

o ديد شما به مسير جلو محدود نميشود

o دسترسي شما به گوشي موبايل آسان تر و سريع تر است


 

براي خريد انواع هولدر و ديدن نمونه هاي آن ميتوانيد به مراكز خرده فروشي لوازم جانبي موبايل مراجعه كنيد و يا از طريق اينترنت ، فروشندگان لوازم جانبي موبايل از جمله ديجي فرست كه يك فروشگاه آنلاين عرضه لوازم جانبي موبايل مي باشد از طريق اينترنت و خريد اينترنتي اقدام به خريد خود بكنيد و از بين محصولات آن، اقلام مورد نياز خود را خريداري كنيد.