تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

كاراك؛ مركز تخصصي ريمپ خودرو

كاراك؛ مركز تخصصي ريمپ خودرو

fqye_e1.jpg

براي افراد نا آگاه و كساني كه اولين بار است كه قصد تنظيم و بازيابي اي سي يو (ECU) اتومبيل را دارند، بهتر است ابتدا به توضيح اين مسئه بپردازيم كه ريمپ چيست و در ريمپ خودرو دقيقا چه كاري انجام داده مي شود و پس از آن خودرو چگونه كار مي كند.

به طور خلاصه مي توان گفت كه در ريمپ واحد كنترل موتور خودرو را به روز و اصلاح مي كنيم. واحد كنترل موتور همان اي سي يو (ECU) است ECU . در حقيقت كامپيوتر خودرو است كه اطلاعات را از تمام سنسورهاي اتومبيل و ورودي ها دريافت كرده و پارامترهاي عملياتي موتور را تعريف مي كند. اي سي يو با ارزيابي و تجزيه و تحليل پيوسته و مداوم ورودي هايي مانند اكسيژن موجود در گازهاي اگزوز، دريچه هاي ورودي گاز، دماي محيط و موتور، الزامات سوخت رساني و موارد ديگر و نيز بازگرداندن مجدد اطلاعات به داخل خودرو، خروجي هاي بهينه را ارائه مي دهد.

ريمپ اي سي يو چيست؟

ريمپ اي سي يو در واقع به معناي تغيير تنظيمات كارخانه بر روي كامپيوتر اتومبيل ها و جايگزين كردن و اصلاح پارامترها و جداول مختلف به منظور بهينه سازي عملكرد يا وضعيت اقتصادي خودرو طبق خروجي هاي مورد نظر است. دليل آن كه شركت ها و مراكز ريمپ اي سي يو مي توانند تنظيمات را تغيير دهند، قدرت خودرو را افزايش دهند و شرايط را از نظر اقتصادي بهبود بخشند اين است كه وقتي كارخانه هاي سازنده خودرو كاليبراسيون موتور را تكميل مي كنند، لازم است شرايط محيط هاي گوناگون در نظر گرفته شود و تنظيمات واحد كنترل موتور خودرو متناسب با ويژگي هاي جغرافيايي موثر در عملكرد موتور (فشار هوا، دماي هوا، ارتفاع از سطح دريا) تغيير يابد.

در ريمپ اتومبيل فشار سوخت، زمان احتراق، نسبت اكسيژن به سوخت، تنظيمات ورودي دريچه گاز و نقشه محدود كننده گشتاور تغيير كرده و اصلاح مي شود. موتور خودروهاي جديد پارامترهاي گوناگون بسياري دارند كه بر عملكرد و توان اتومبيل تاثير مي گذارد و متخصصان ريمپ و تيونينگ براي ارتقاي خودرو بايد به آن ها توجه كنند.

fbee_e2.jpg

ريمپ اي سي يو چه مزيت هايي دارد؟

تنظيم كامپيوتر خودرو (ريمپ كردن) موجب افزايش چشمگير گشتاور و قدرت موتور مي شود كه پاسخگويي بهتر دريچه گاز، تاخير محسوس توربو، منحني گشتاور گسترده تر و به طور كلي تبديل خودرو به اتومبيلي مطلوب براي رانندگي را در بر داد. از بين بردن محدوديت هاي غير ضروري موتور مي تواند عملكرد خودرو شما را به طرز چشمگيري بهبود بخشد؛ اين كار اغلب بدون نياز به انجام تغييرات اضافي و افزودن مواردي چون اگزوزهاي اضافه، اتصالات داخلي و ... صورت مي گيرد.

از مزاياي ديگر ريمپ خودرو مي توان به صرفه جويي در مصرف سوخت و كاهش هزينه ها اشاره كرد. تغيير منحني گشتاور بر توانايي خودرو در پاسخ به ورود بنزين كم تر اثر گذاشته و عملكرد خودرو در مصرف سوخت را بهبود مي بخشد.

به طور كلي مزيت هاي ريمپ خودرو عبارتند از:

افزايش قدرت و گشتاور

در ريمپ كردن مي توان محدوديت هايي كه كارخانه سازنده بر روي اتومبيل اعمال كرده را حذف كرد؛ در طي اين فرآيند مي توانيد بسته به منطقه اي كه در آن زندگي مي كنيد، پارامترهاي وسيله نقليه خود را دقيق تر تنظيم كنيد. تنظيم دقيق همه اين موارد باعث افزايش قدرت و گشتاور موتور مي شود.

بهبود مصرف سوخت

تنظيم اي سي يو به افزايش مسافت طي شده با يك باك بنزين و نيز كاهش مصرف سوخت خودرو كمك مي كند.

بهبود عملكرد خودرو

بهبود عملكرد خودرو باعث مي شود كه رانندگي برايتان آسان تر شده و پارامترهاي موثر در عملكرد موتور تا 40 درصد ارتقا يابند.

بهبود پاسخگويي دريچه گاز

ريمپ اي سي يو مي تواند به ميزان قابل توجهي به بهبود قابليت واكنش موتور و پاسخگويي دريچه گاز كمك كند. اين مسئله براي افرادي كه نگران كارايي و عملكرد اتومبيل خود هستند بسيار حائز اهميت است.

بسيار منعطف و قابل تنظيم

نكته مهم در مورد ريمپ خودرو اين است كه كاملا مطابق با نيازهاي شما قابل تنظيم هستند و شما مي توانيد بسته به نياز خود تنظيمات را تغيير داده و موتور اتومبيل خود را ارتقا دهيد.

مزاياي ريمپ در مركز ريمپ و تيونينگ كاراك

همان طور كه در بالا نيز به آن اشاره شد، ريمپ اي سي يو به علم برنامه نويسي كامپيوتر خودرو گفته مي شود كه طي اين پروسه خودرو از طريق بهينه سازي سيستم برقي و موتوري تقويت مي شود. ريمپ اي سي يو اگر توسط افراد متخصص و آموزش ديده انجام شود نه تنها به خودرو آسيب نمي رساند، بلكه عمر مفيد موتور را افزايش داده و سبب بالا رفتن راندمان خودرو مي شود. مركز تخصصي ريمپ و تيونينگ كاراك خدمات ريمپ و تقويت و بهبود عملكرد خودرو را هم براي خودروهاي جديد و هم براي خودروهاي قديمي با قيمت و كيفيت تضمين شده به شما ارائه مي دهد. ريمپ اي سي يو خودروهاي جديد به منظور افزايش شتاب اتومبيل انجام مي شود؛ براي ريمپ خودروهاي قديمي تر تراشه كامپيوتر موتور خودرو به طور كامل برداشته شده و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين مي شود. از ديگر خدماتي كه ريمپ كردن به شما ارائه مي دهد كاهش سطح آلايندگي و كمك براي دريافت گرفتن معاينه فني خودرو است. با ريمپ كردن خودرو خود در مركز كاراك به كاهش مصرف سوخت، رفع كپ، كاهش دماي فن، افزايش عمر موتور، افزايش قدرت، افزايش شتاب و روان شدن اتومبيل خود كمك كنيد. مركز ريمپ كاراك كليه خدمات مربوط به تغيير نرم افزار كامپيوتر خودرو و تقويت موتور را براي خودروهاي ايراني و نيز خودروهاي وارداتي ارائه مي دهد. از جمله خودروهايي كه در كاراك قابل ريمپ و چيپ تيونينگ هستند عبارتند از: پژو 405، پژو 206، پژو 207، پرشيا، دنا، سمند، ال 90، تيبا، ساندرو، برليانس، SPORTAGE، OPTIMA، CERATO، JAC S5 , S3 , J5 AT , J4 AT

منبع: خبرگزاري مهر

 

پشت كنكور بمانم يا نه؟

پشت كنكور بمانم يا نه؟

bviy_b1.png

اين از سوال هاي رايج داوطلبان است كه بخصوص در بازه زماني قبل از كنكور يا بعد از كنكور از من مي پرسند. قبلي در رشته و دانشگاه مورد علاقه كه يكي از مهمترين دغدغه هاي دانش آموزان تبديل شده است و درك شرايط درسي باعث مي شود كه داوطلب اين سوال را بكند كه اگر قبول نشوم پشت كنكور بمانم يا نه كه سوال بسيار خوب و سرنوشت سازي است. ولي بايد در زمان خود پرسيده شود. در اين مقاله مي خواهم پشت كنكور ماندن و مزايا و معايب ان را بررسي كنم و بگويم كه پشت كنكور ماندن مي تواند براي چه كساني مفيد و براي چه كساني مضر باشد. كسي مي تواند شما را در اين زمينه بخوبي ياري كند كه تجربه آن را داشته باشدو از آنجا كه بنده خودم براي رسيدن به دندانپزشكي دو سال پشت كنكور ماندم مي توانم بخوبي شما را راهنماييي كنم. پس اگر اين سوال ذهن شما را مشغول كرده است حتماً تا آخر مقاله با ما همراه باشيد.

بهترين منبع كمكي كه ميتونه كمكتون بكنه و بتونيد به رشته مورد نظرتون برسيد، پكيج هاي حرف اخر هست كه اكثر رتبه برتر ها با اين محصولات تونستن رتبه خوبي كسب بكنند.

زمان فكر كردن به موضوع پشت كنكوري:

زماني كه دانش آموزان به رشته و دانشگاه مورد نظر خود فكر مي كنند كه نخواهند رسيد اندك اندك در گوشه هاي پنهان ذهن خود اين سوال را پيا مي كنند كه پشت كنكور بمانم يا نه؟ آيا مي تواند باعث شود به هدفم برسم يا نه؟ مردم چه مي گويند؟ نكند دوباره قبول نشوم. اينها همه سوالاتي است كه به ذهن دانش آموز خطور مي كند. چيزي كه بايد به آن توجه كنيم زمان پرسيدن اين سوال هاست. اينها سوال هاي خوبي هستند ولي در غير از زمان خود اصلاً نبايد پرسيده شود و اصلاً نبايد به آنها فكر كرد. خيلي از بچه ها در اواخر كنكور شرايط قبولي در رشته مورد علاقه شان را سخت مي بينند و فكر مي كنند كه ممكن است قبول نشوند افكاري مثل پشت كنكور ماندن به سراغشان مي آيد كه كاري بسيار اشتباه و خطرناك است. شما حتي چند ماه مانده به كنكورتان مي توانيد كارهايي انجام دهيد و موفق شويد و يا در زمان جمع بندي و چند ماه مانده به كنكورتان بجاي اينكه به فكر جمع و جور كردن مطالب خوانده شده باشيد به فكر پشت كنكور ماندن مي افتيد كه كار كاملاً اشتباهي است پس قبل از كنكور دادن به هيچ وجه به اين مسئله فكر نبايد كرد و تمام تمركزتان را روي كاري كه در پيش داريد خواهيد گذاشت. من خودم با اينكه پشت كنكور ماندم باز هم تا آهرين روز مانده به كنكور جنگندگيم را حفظ مي كردم و فقط به موفق شدن در كنكورم فكر مي كردم. حتي داوطلباني را داشتم كه قبل زا عيد هم به پشت كنكور ماندن فكر مي كردند در حالي كه مي توانستند با برنامه ريزي مناسب به رشته مورد علاقه شان برسند چون اين زمان زمان كمي نيست. علت اينكه مي گويم قبل از كنكور به اين قضيه فكر نكنيد اين است كه ذهن شما بجاي درگيرشدن با مسائل مهم مثل كنكور با مسائل حاشيه اي مثل پشت كنكور ماندن درگير مي شود كه شما را از مسير حرفه اي درست درس خواندن منحرف مي كند. حتماً سوال مي پرسيد كه زمان درست اين سوال كي است.

وقتي كه كنكور را داديد سه حالت پيش مي آيد. يا كنكور را اينقدر خوب داده ايد و مطمئن هستيد در كنكور قبول مي شويد. يا نمي دانيد چطور كنكور داده ايد و احتمال مي دهيد قبول خواهيد شد. يا آنقدر كنكور را بد داده ايد و مطمئن هستيد كه قبول نمي شويد. در مورد يك كه اصلاً نيازي نيست به اين موضوع فكر كنيد . در مورد دوم پيشنهاد مي كنم كه تا زمان آمدن رتبه ها صبر كنيد. در مورد سه بايد بگويم كه مي توانيد به پشت كنكور ماندن يا نماندن فكر كنيد و از الآن هدفتان را مشخص كنيد.

بهترين منبع كمكي كه ميتونه كمكتون بكنه و بتونيد به رشته مورد نظرتون برسيد، پكيج هاي حرف اخر هست كه اكثر رتبه برتر ها با اين محصولات تونستن رتبه خوبي كسب بكنند.

 

پشت كنكور بمانم يا نه:

اين كي از سخت ترين و سرنوشت ساز ترين سوالاتي است كه يك داوطلب مي تواند از ما بپرسد. من در جواب نه قاطعانه مي توانم بگويم بله و نه مي توانم بگويم خير چون جواب اين سوال بستگي به شرايط هر دوطلب دارد. كه بايد خود داوطلب آن را قبول كند. الآن فرض مي كنيم كه شما در رشته مورد علاقه خود قبول نشده ايد و مي خواهيد تصميم بگيريد كه پشت كنكور بمانيد يا به سراغ كار ديگري برويد. اولين نكته اين است كه هيچگاه با صحبت هاي ديگران تصميم نگيريد چرا كه اطرافيان شما با ديدگاه خود تصميم مي گيرند. نه بر اساس ويژگي هاي فردي شما پس نظري كه انها مي دهند نمي تواند زياد كارساز باشد. من نمي گويم با كسي مشورت نكنيد حتماً بايد با مشاور و پدر و مادر مشورت كنيد ولي بر اساس نظر آنها تصميم بگيريد چون شما قرار است بر اساس رشته اي كه انتخاب مي كنيد در دانشگاه تحصيل كنيد و بر اساس آن بعد از تحصيل وارد بازار كار شويد نه ديگران. اين شما هستيد كه اگربه رشته مورد علاقه خود نرويد چند سال در دانشگاه مورد عذاب خواهي بود نه ديگران. ديگران فقط نظر مي دهند و رد مي شوند ولي آينده مي ماند و شما. من خيلي ها را مي شناسم كه وقتي رشته اي را حتي در مقاطع عالي مثل ارشد و دكتري مي خوانند دوباره تصميم به كنكور دادن كرده اند. كه ممكن است به رشته ي خود علاقه نداشتند يا بحاطر شرايط بازار كار و دلايل ديگر اين تصميم را گرفتند. پس براي اينكه بعداً پشيمان نشويد بايد در مورد اين قضيه كاملاض فكر كنيد اگر واقعاً به هدفتان ايمان داريد و مي دانيد كه اگر رشته ديگري را بخوانيد كه به آن علاقه نداريد پشيمان خواهيد شد و مي توانيد پاي هدفتان بايستيد و از تلاش كردن خسته نشويد مي توانيد پشت كنكور بمانيد. ولي اگر فكر مي كنيد كه با خواندن رشته ديگر پشيمان نخواهيد شد و نمي توانيد بخاطر هدفتان بجنگيد بنظر من پشت كنكور ماندن بدرد شما نمي خورد.

براي قبولي در كنكور با روش‌ هاي اعجاب انگيز حرف آخر، كليك بكنيد.

مزايا و معايب پشت كنكوري:

اگر تصميم گرفته ايد كه پشت كنكور بمانيد بايد با مزايا و معايب ان بيشتر آشنا شويد.مزايا:

  1. داشتن وقت اضافي: زماني كه پشت كنكور هستيد مدرسه نمي رويد . تايمي كه در مدرسه بوديد مي تواند به ساعت مطالعه براي شما تبديل شود كه يكي از دلايل پشت كنكور ماندن بچه ها مي باشد. خيلي از بجه ها بدليل حجم سنگين مطالب و كم داشتن وقت ازاد براي مطالعه نمي توانند فرصت كافي براي مطالعه داشته باشند و اين فرصت مناسبي است كه زمان بيشتري را براي مطالعه خود بگذارند.
  2. آشناييت كلي با مطالب: شما در سال قبل حتما مطالعاتي را داشتيد و مي تواند به نفعتان باشد چون هميشه مطالعه براي بار اول سخت است و شما مي توانيد در اين سال به مرور دروس بپردازيد و تسلطتات بر آن ها را افزايش دهيد.
  3. از خطاهاي خود درس گرفته ايد و با مسير خود در كنكور اشنايي پيدا كرده ايد. و شما ديگر نبايد مشكلاتي كه منجر شد در سال قبل از كنكور باز بمانيد را تكرار كنيد. سعي كنيد يك ليستي از اشتباهاتي كه در سال گذشته انجام داديد تهيه و بر روي آن تمركز كنيد.

براي اينكه بتونيد تو 100روز كل درس هاتون رو تموم بكنيد و يه جمع بندي فوق العاده داشته باشيد، پكيج 6040 حرف آخر بهترين گزينه هست.

معايب:

  1. كم انرزي شدن و افت انگيزه. چون شما به مدرسه نمي رويد و با دوستانتان معاشرت نمي كنيد ممكن است دچار افت انگيزه شويد كه امري خطرناك است. خيلي از داوطلبان از وسطاي كار ديگر انرژي ادامه دادن را ندارند. اگر بخواهيد دچار اين مشكل نشويد بايد چند مورد را در نظر بگيريد. اول اينكه داراي اراده قوي باشيد و پر قدرت ادامه دهيد. دوم اينكه بين تفريح و درس تعادل بر قرار كنيد. شما نبايد خود را از تفريحات محروم كنيد. داشتن يك تفريح در آخر هفته مي تواند به شما در يادگيري كمك كند. سوم اينكه داشتن مشاوري كه با آن انرژي مي گيريد. هنگام افت انرژي مي تواند براي شما مفيد باشد.
  2. فشار اطرافيان و خانواده: از مهمترين مشكلات حرفها و تيكه هايي است كه اكثراً بصورت غير عمد زده مي شود كه موجب آشفته شده داوطلب مي شود مثل اي كاش انتخاب رشته مي كردي و به دانشگاه مي رفتي يا اينكه ممكن است قبول نشوي. كه بايد با اراده خودتان جلوي آن حرفها بايستيد و به كارتان ادامه دهيدو مطمئن باشيد با عملتان جواب همه آنها را خواهيد داد.
  3. تصور داشتن وقت زياد:  كه از مزايا پشت كنكور است ممكن است باعث سهل انگاري شما شود و درس خواندن را به روزهاي بعد موكول كنيد كه از تله هاي بزرگ پشت كنكور ماندن است كه بايد به آن توجه زيادي داشته باشيد.

شمشير دو لبه ذولفقار:

من پشت كنكور ماندن را مثل شمشير دولبه اي تصور مي كنم كه مي تواند از هر طرف ببرد. يعني مي تواند باعث موفقيت داوطلب شود و هم شكست او. اگر واقعاً با تلاش جدي و عملكرد قوي ادامه دهيد مي تواند كنكورتان را ببرد و شما را به موفقيت برساند ولي اگر با تصور اينكه زمان زيادب داريد تلاش نكنيد و در تله هاي پشت كنكور ماندن بيافتيد بجاي كنكور خود شما را خواهد بريد. چه افرادي كه پس از پشت كنكور ماندن به موفقيت رسيدند و چه افرادي كه پس از ان نتوانستند به هدف برسند پس همه چيز به خودت بستگي دارد.

سخن پاياني: دوست خوبم من از شرايط تو خبر ندارم . ولي اين را مي دانم كه اگر توانايي جنگيدن براي هدفت را داري پاي هدفت بمان و تلاش كن. اين را هميشه در خاطرت داشته باش كه همه پيشرفت ها در خارج از منطقه راحتي شكل مي گيرند پس از سخت تلاش كردن دست نكش.

 

 

 

khedmatazma in media

رسانه هايي كه خدمت از ما را معرفي و توصيه كرده اند را براي شما گرداوري كرده ايم 

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155