علل طلاق در زوجين چيست؟

 

علل طلاق در زوجين چيست؟

 

در اين مطلب قصد داريم به علل جدايي و طلاق صحبت كنيم با ما همراه باشيد:

 

عللي مانند : خيانت ، عدم ارتباط و صميميت ، مشكلات مالي و عدم رابطه جنسي و صميميت از دلايل رايج طلاق است.

 

بر اساس پژوهش هايي كه انجام داده ايم دريافتيم كه دلايل اصلي طلاق و خيانت در ايالات متحده امريكا چه چيزهايي ميباشد  :

1.عدم پاسخگويي همسر به نيازهاي

2. زوجه خود

3. ناسازگاري

4. عدم بلوغ همسر

5. سوء استفاده عاطفي و خيانت همسر

6. مشكلات مالي

برخي از خصوصيات در زن يا مرد يا شرايطي وجود دارد ، كه ممكن است شريك زندگي را مجبور به طلاق كند بصورتي كه ديگر نمي تواند با شريك زندگي خود كنار بيايد و شايد طلاق بهترين گزينه باشد.

 

هنگامي كه زوجين احساس مي كنند تمام روابط احساسي خود را نسبت به همديگر از دست داده اند  در نهايت مي توانند به اين نتيجه برسند كه زمان پايان ازدواج است .

 

آيا فكر مي كنيد اين سناريو مي تواند وارد زندگي شما شود؟

 

اين غير معمول نيست كه زوج ها شروع به دعوا و كشمكش كنند تا اينكه روزي براي هميشه از هم جدا شوند. از مسائل مربوط به رابطه خود غافل نشويد . شما هرگز نمي دانيد ، رابطه شما ممكن است به سمت جاده هاي سنگي نيز پيش رود!

 

چند درصد ازدواج ها به طلاق ختم مي شود؟

تصور اينكه چند درصد از ازدواجها به طلاق ختم مي شود ، به طور قابل پيش بيني پايين به نظر مي رسد ، اما واقعيت اين است كه تقريباً 50 درصد از ازدواج ها در ايالات متحده به طلاق مي انجامد.

 

طبق آمار بدست آمده ، زوجين معمولاً در هفت سال اول ازدواج طلاق مي گيرند. بنابراين ، طلاق بيشتر در كدام سال ازدواج رايج است ؟

 

گفته مي شود كه رضايت زناشويي با حركت زوجين به سمت دهمين سالگرد زندگي آنها افزايش مي يابد.

 

 

دليل اصلي طلاق چيست؟

 

در اينجا ليستي از دلايل متداول طلاق ذكر شده است. اگر هريك از اين موارد را در رابطه خود تشخيص داديد ، بايد نسبت به اين كه رابطه شما در حال حركت است آگاه باشيد.

 

اين به شما كمك مي كند تا بفهميد چه عواملي با خطر بالاي طلاق مرتبط هستند و اقدامات لازم را انجام دهيد و از آسيب بيشتر جلوگيري كنيد.

 

بياييد دلايل رايج طلاق را بررسي كنيم و بفهميم كه آيا ازدواج شما قابل نجات است يا خير.

 

1. خيانت همسر يا رابطه خارج از ازدواج :

شوهر ناراحت و عصباني روي تخت نشسته است

 

وقتي شخصي براي برآوردن نيازهاي خود ، چه از نظر جسمي و چه از نظر جنسي ، خارج از رابطه مي رود ، اين مي تواند رابطه را به خطر بيندازد. بسيار دشوار است كه پس از خيانت ، اعتماد را پس بگيريم .

 

عصبانيت و كينه از دلايل متداول ، منجر به بي اشتهايي جنسي و عدم صميميت عاطفي است .

 

روت هوستون ، متخصص خيانت مي گويد: خيانت اغلب به عنوان يك دوستي به ظاهر بي گناه آغاز مي شود. "اين به عنوان يك رابطه عاطفي شروع مي شود كه بعداً به يك امر فيزيكي تبديل مي شود."

 

خيانت يكي از دلايل اصلي طلاق است. اين امر همچنين يكي از دلايل طلاق قانوني است .

 

2. مشكل در امور مالي :

زن و شوهر بر سر مسائل مالي با هم مشاجره ميكنند .

 

به قول معروف ، پول خنده را بر لب مردم مي آورد .

 

اگر يك زوج در مورد نحوه مديريت امور مالي باهم تفاهم و هماهنگي نداشته باشند ؛ اين امر مي تواند منجر به مشكلات وحشتناك شود.

 

 طبق آمار بدست آمده ، يكي از دلايل طلاق ؛  عدم سازگاري در عرصه مالي است و تقريباً 41 درصد طلاق را ايجاد مي كند.

 

همه چيز از عادات مخارج مختلف و اهداف مالي گرفته تا درآمدزايي يكي از همسران به طور قابل توجهي بيشتر از ديگري ، ايجاد نزاع بر سر قدرت مي تواند ازدواج را به نقطه شكست برساند.

همچنين تفاوت در ميزان پول هر يك از طرفين براي ازدواج نيز مي تواند منجر به بازي قدرتمند بين يك زوج شود.

"پول واقعاً همه چيز را لمس مي كند. اين بر زندگي افراد تأثير مي گذارد .

مشكلات مالي را مي توان به عنوان يكي از بزرگترين علل طلاق بعد از خيانت به شمار آورد .

 

3. عدم ارتباط :

ارتباطات در ازدواج بسيار مهم است و عدم برقراري ارتباط موثر به سرعت منجر به نارضايتي و سرخوردگي هر دو مي شود و بر همه جنبه هاي ازدواج تأثير مي گذارد.

از سوي ديگر ، ارتباط خوب پايه و اساس يك ازدواج قوي است. وقتي دو نفر در زندگي مشتركي را بوجود مي آورند ، بايد بتوانند در مورد نيازهاي خود صحبت كنند و بتوانند نيازهاي شريك زندگي خود را درك كرده و براي رفع آن تلاش كنند.

فرياد زدن به همسرتان ، صحبت نكردن كافي در طول روز ، اظهارنظرهاي ناخوشايند براي بيان خود ، همگي روشهاي ناسالم ارتباطي هستند كه بايد در ازدواج كنار گذاشته شوند.

علاوه بر اين ، وقتي زوج ها از صحبت كردن با يكديگر دست مي كشند ، احساس تنهايي كرده و به طور كلي از اهميت دادن به يكديگر جلوگيري مي كنند ، اين مي تواند منجر به خرابي رابطه شود.

ارتباطات ضعيف در واقع يكي از بزرگترين دلايل 65 درصدي طلاق ها محسوب ميشوند .

ميتوانيد براي اطلاعات بيشتر مقاله زير را بخوانيد:

https://rizy.ir/Dn1m

 

 

دوربين مداربسته بيسيم

دوربين مداربسته بيسيم

  دوربين هاي بيسم يا WIFI

همانطور كه از اسم آن مشخص است برد بي سيم اين دوربين مداربسته  اندازه برد يك مودم واي فاي است و هرچه تعداد آنتن هاي آن بيشتر و اندازه آن بزرگتر باشد برد آن نيز به مراتب بيشتر مي شود.

دوربين هاي واي فاي  يا بي سيم هم مانند بقيه دوربين هاي مدار بسته مزايا و معايب مربوط به خود را دارند.

 تنها مزيت آن عبارتست از :

عدم استفاده از سيم براي انتقال سيگنال مربوط به تصوير

ولي در عوض معايب بيشتري دارد كه عبارتند از :

1- در حالت بي سيم شما فقط ميتوانيد سيگنال مربوط به تصوير را به حالت واي فاي به وسيله آنتن در آوريد و همچنان مشكل سيم برق را براي روشن كردن دوربين داريد و مجبور هستيد كه از نزديك ترين نقطه برق بگيريد. و يا ميتوانيد از باطري براي تامين برق دوربين استفاده كنيد كه متاسفانه باطري هم مشكلات مربوط به خود را دارد.

2- امنيت پايين سيستم تصويري شما . همانطور كه ميدانيد سيستم هاي واي فاي به راحتي توسط افراد خبره هك مي شود و هكر ها ميتوانند بعد از رمزگشايي رمز عبور شبكه بي سيم شما تصاوير دوربين شما را رويت كنند.

3- مشكل ضعف سيگنال . به ازاي هر ديوار معمولي (آجري) ميزان تقريبي 10 متر از شعاع سيگنال كم مي كند و حالا در نظر بگيريد نصب دوربين واي فاي در محلي كه ديوار زياد باشد يا اجسام مانع از  رسيدن سيگنال بي سيم باشد هميشه دچار مشكل خواهيد بود ( جدا از اين مطلب آنتن هاي وايرلس بعد از گذشت مدت طولاني ضعيف مي شوند)

حال حتما ميخواهيد بدانيد كه تصاوير دوربين واي فاي را به چه شكل ميتوانيد مشاهده كنيد.

براي مشاهده تصاوير از بستر شبكه استفاده كنيد و با كامپيوتر و استفاده از مرور گر ip دوربين مورد نظر را تايپ كرده و اينتر كنيد
توجه داشته باشد كه IP سيستم كامپيوتر شما بايد در همان رنج ip دوربين باشد

بعد از فراخواني تصاوير به وسيله ip دوربين بايد نام كاربري و رمز عبور دوربين ها را هم وارد كنيد تا تصوير براي شما قابل رويت و كنترل باشد.

نكته قابل توجه :

شما ميتوانيد دوربين هاي مداربسته معمولي خود را نيز به صورت واي فاي – بي سيم آوريد.

براي اين كار ابتدا بايد دوربين را به وسيله يك كابل شبكه به يك سوئيچ يا اكسس پوينت و يا يك روتر واي فاي دار وصل كنيد و در منطقه مورد نظر به وسيله كامپيوتر كه گيرنده واي فاي داشته باشد مثل لبتاب با انتخاب گزينه جستجو در شبكه هاي بيسيم شبكه مربوط به دوربين را انتخاب كرده و به آن متصل شويد.

  1. هايك ويژن
  2. دوربين مداربسته هايك ويژن
  3. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  4. انواع دوربين مداربسته

 

 

 

 

انواع حفاظ ديوار ( آهني )

انواع حفاظ ديوار ( آهني )

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع حفاظ ديوار ( آهني )

انتخاب حفاظ آهني بارو در واقع دربرگيرنده نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را گزينش كنيد بايد بدانيد كه به راستي بايد پول بسياري خرج كنيد الي بتوانيد امنيت را لغايت حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه خرج هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در گزينش گونه حفاظ آهني حصار آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار ( آهني ) را حفظ كنيد. بايد در اين گويه گزينش هاي خويش را به دقت بررسي كنيد. بلندي و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين گويه هستي دارد به شما فرمان خواهد داد كه شغل خريد و فروش حفاظ آهني بارو را بسهولت سپريدن دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما مفتوح است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در بيرون از شهر زندگي مي كنيد، حفاظ آهني حصار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما در ضمن مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

حفاظ ديوار ( آهني ) بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ ديوار ( آهني ) را خريداري كنيد مثل تقسيم هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و به راستي حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان باره استفاده پيمان مي گيرند بعد بايد به ويژگي هاي گوناگون آن دقت كنيد.

شما بايد در حين خريد حفاظ آهني حصار به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. خاصيت هاي گوناگون از آنگونه موارد پايين مي توانند در خريد حفاظ آهني حصار حائز اهميت باشند.

 

نرده فرفورژه آهني راه پله را زيبا و شيك انتخاب كنيد.

نرده پله گرد دوبلكس يكي از عناصر دكوراتيوي است كه براي ساختمان به كار مي رود. براي خانه هاي دوبلكس يا سوبلكس و همچنين براي پله هاي خارج ساختمان شما نياز داريد كه نرده فرفورژه آهني راه پله شيك و زيبايي انتخاب كنيد. نكته مهم ديگر در انتخاب نرده فرفورژه آهني راه پله اين است كه كيفيت قابل قبول داشته باشد. در نظر داشته باشيد كه نرده راه بايد از متريال با كيفيت و مرغوبي ساخته شده باشد.

نرده فرفورژه آهني راه پله خوب و با كيفيت چندين نقش دارد كه در ساختمان شما ايفا مي كند. در صورتي كه نرده فرفورژه آهني راه پله از متريال خوب و عالي بهره مند شده باشد، ماندرگاي بالايي دارد و رنگ و ظاهر آن بعد از گذر زمان قديمي و كهنه نمي شود. همچنين در صورتي كه از جوشكاري و برشكاري با دستگاه هاي به روز و پيشرفته بهره مند شده باشد نيز خم نشده و قابل برش خوردن نيست. مهمترين وظيفه نرده فرفورژه آهني راه پله اين است كه در برابر نيروهاي وارد مقاومت كند. در صورتي كه نرده از مواد بي كيفيت ساخته شده باشد، تكيه دادن به ان مي تواند خطرات جدي به همراه داشته باشد. نرده فرفورژه آهني راه پله با هدف ايمني هنگام بالا و پايين رفتن پله ها در نظر گرفته شده است. زيرا وجود اين حفاظ ها سبب پايداري افراد مي شود و مانع از سقوط مي شود. بنابراين بايد در خانه هايي كه سالمند يا فرزند كوچك دارند بايد نرده فلزي محكم و با كيفيت را انتخاب كنيد.

نرده فرفورژه آهني راه پله زيبا و مدرن نيز نقش مهمي در دكور خانه شما دارد. در صورتي كه زيبايي و هارموني خانه براي شما اهميت دارد، بايد در انتخاب طرح و رنگ نرده فلزي راه پله دقت كنيد.  قيمت نرده فرفورژه آهني راه پله فلزي نيز امر مهمي است كه در انتخاب شما مي تواند موثر باشد. در نظر داشته باشيد كه نرده فرفورژه آهني راه پله كه در شركت حفاظ سازه  ساخته مي شود بسيار قيمت مناسبي دارد زيرا براساس نرخ اتحاديه و نهادهاي مصوب نظارتي تعيين مي گردد.

 

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ و راه حل هاي تعمير آن

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ و راه حل هاي تعمير آن

روشن نشدن تلويزيون سامسونگ نگراني هاي بسياري را براي كاربراني كه از اين تلويزيون استفاده مي كنند به وجود مي آورد. روشن نشدن تلويزيون سامسونگ يكي از اشكالاتي است كه حتما بايد توسط كارشناسان مورد بررسي قرار بگيرد. اين اختلال معمولا به علل مختلفي به وجود مي آيد. روشن نشدن تلويزيون سامسونگ به علت مشكل و اختلال در برد پاور يا تغذيه است. برد پاور وظيفه تامين ولتاژ در تلويزيون را بر عهده دارد. برد پاور بر اثر عواملي مثل حرارت بالا و توان مصرفي بيش از حد و همينطور بالا بودن ولتاژ برق شهر كه به عنوان يك عامل بيروني شناخته مي شود تحت تاثير قرار گرفته و دچار مشكل مي شود.

برد پاور با هر گونه عدم تعادل در ولتاژ برق دچار آسيب ديدگي مي شود. ديگر بخش هاي تلويزيون از برد پاور تغذيه مي كنند به عبارتي اگر اين قطعه دچار مشكل بشود باعث روشن نشدن تلويزيون سامسونگ خواهد شد. براي تعمير تلويزيون و حل اين اختلال حتما از افراد متخصص كمك بگيريد. تعمير ناآگاهانه اختلالات بيشتري را براي تلويزيون به وجود مي آورد.

بررسي روشن نشدن تلويزيون سامسونگ

بررسي تلويزيوني كه روشن نمي شود كار خيلي سختي نيست و شما تا حدي مي توانيد اين كار را انجام دهيد. براي اين كار اول كنترل را بررسي كنيد. به اين ترتيب كه دكمه خاموش و روشن ريموت كنترل را بزنيد و ببينيد كه تلويزيون يا چراغ هاي LED روشن مي شوند يا نه. چنانچه چراغ هاي LED روشن مي شوند اما تلويزيون روشن نمي شود، راه اندازي مجدد يا ريست كردن تلويزيون سامسونگ به شما كمك مي كند. اقدام بعدي براي ريشه يابي اشكال روشن نشدن تلويزيون سامسونگ، امتحان كردن دكمه پاور است. اگر تلويزيون با فشار دادن اين دكمه روشن شد، يعني اشكال از ريموت كنترل است.

اما اگر تلويزيون با دكمه پاور روشن نشد، به احتمال زياد مشكل از خود تلويزيون يا قطعات داخلي آن است. در گام بعدي، دوشاخه برق را از پريز بكشيد و بعد از چند دقيقه مجددا آن را به پريز بزنيد. اگر باز هم تلويزيون روشن نشد، در اسرع وقت با يك كارشناس تماس بگيريد تا تلويزيون را به صورت حرفه اي بررسي كنيد. چون در اين شرايط مشكل از قطعات داخلي است و شما تخصص و مهارت كافي براي بررسي و ترميم تلويزيون را نداريد.

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ چيست؟

دليل اصلي روشن نشدن تلويزيون سامسونگ يا هر برند ديگري، فرسودگي و مشكل قطعات است. يكي از قطعات تاثيرگذار در اين زمينه هم مين برد تلويزيون است. اگر برد اصلي تلويزيون به درستي كار نكند، تلويزيون دچار اشكالاتي مي شود كه يكي از آن ها روشن نشدن است. مشكل برد پاور هم امكان دارد باعث روشن نشدن تلويزيون شود. حتي امكان دارد دكمه پاور اشكال داشته باشد و با فشار دادن آن تلويزيون روشن نشود. كيفيت پايين و يا خراب بودن كابل hdmi هم مي تواند زمينه ساز اين اشكال باشد. گاهي هم اشكال خاصي وجود ندارد و تلويزيون به علت مشكل كنترل يا همه شدن باتري هاي آن روشن نمي شود. بسته به دليل روشن نشدن تلويزيون samsung، روش هاي مختلفي هم براي حل كردن اين مشكل وجود دارد.

علت روشن نشدن تلويزيون هاي سامسونگ سري f

اين مدل تلويزيون ها معمولا به علت مشكل مين برد روشن نمي شوند. جالب است بدانيد كه بيشتر تلويزيونات اين خانواده، دچار قطع و وصل شدن تصوير مي شوند. بعد از چند روز هم تلويزيون به حالت استندباي رفته و روشن نمي شود. البته احتمال مشكل برد پاور هم در اين وجود دارد. ولي در بيشتر موارد برد مين خراب مي شود.

دليل روشن نشدن تلويزيون سامسونگ سري es

تلويزيون سري es سامسونگ هم معمولا با مشكل برد اصلي روبرو شده و روشن نمي شوند. براي حل اشكال روشن نشدن تلويزيون سامسونگ در اين مدل ها، بايد حتما تلويزيون را به تعميرگاه منتقل كرد. به اين علت كه قطعات استفاده شده در اين مدل از نوع smd مي باشند و تنها با تلويزيون هاي مخصوص مي توان آن ها را ترميم يا تعويض كرد.

براي حل اشكال روشن نشدن تلويزيون Samsung چه كنيم؟

بسته به اين كه دليل روشن نشدن تلويزيون چه باشد، روشهاي مختلفي براي حل كردن اين اشكال وجود دارد. گاهي تلويزيون تنها با تعويض كابل يا تعويض باتري ريموت كنترل روشن شده و نياز به ترميم يا تعويض قطعات داخلي آن نيست. اما در صورت مشكل قطعاتي مثل مين برد و پاور، نياز به تعمير تخصصي تلويزيون است.

تعمير تلويزيون سامسونگ

پشتيباني تلويزيون سامسونگ در اين واحد توسط كارشناسان حرفه اي صورت مي گيرد. متخصصين اين واحد به علت بهره مندي از همه ابزار آلات مورد نياز براي تعمير مي تواند خدمات تعميري را در مدت وقتي كوتاه ارائه كند. انواع تلويزيون هاي سامسونگ با هر مشكل و مشكلي كه باشند در اين واحد قابل تعمير مي باشند.

تيم تعميري اين گروه بر تعمير و ترميم قطعات تلاش مي كنند، اگر امكان تعمير براي قطعه وجود نداشته باشد بايد قطعه فرسوده با نمونه اصلي خود جايگزين شود. تعويض قطعات تنها با اطلاع كاربران و رضايت آنان صورت مي گيرد.