ما يك سياست امنيتي در پيش داريم. چرا به سيستم مديريت امنيت اطلاعات ISO 27001نياز داريم؟

ما يك سياست امنيتي در پيش داريم. چرا به سيستم مديريت امنيت اطلاعات ISO 27001 نياز داريم؟

داشتن يك سياست امنيتي به خودي خود جلوي تخلفات را نمي‌گيرد. كارمندان بايد آن را درك كنند و آن را عملي كنند.

 

سيستم مديريت امنيت اطلاعات ISO 27001 ارائه آموزش و سوابق كافي براي همه كاركنان را تشويق مي‌كند تا آن‌ها بدانند از آن‌ها چه انتظاري مي‌رود. اين مي‌تواند از نقض امنيت تصادفي جلوگيري كند.

 

در اينجا مي‌توانيد اطلاعات بيشتري در مورد ISO 27001 كسب كنيد.

ما به‌عنوان يك شركت پشتيبان ، حفاظت از ويروس و رمزهاي عبور داريم ، پس چرا به امنيت اطلاعات ISO 27001 نياز داريم؟

تهديدهاي امنيت اطلاعات فقط از طريق فناوري اطلاعات نيست. كارمندان ناراضي ، كارمندان سابق ناراضي ، مديران فريبكار و رقبا مي‌توانند به اطلاعات محرمانه شما دسترسي پيدا كنند و مي‌توانند از آن‌ها براي آسيب رساندن به تجارت و اعتبار آن استفاده كنند. اين مي‌تواند عمدي يا تصادفي باشد. اطلاعات محدود به فرم الكترونيكي نيست بلكه شامل همه اشكال ارتباطات ازجمله كپي‌هاي كلامي و چاپي است.

 

ايزو 27001 ارائه آموزش و سوابق مناسب به همه كاركنان را تشويق مي‌كند تا آن‌ها بدانند از آن‌ها چه انتظاري مي‌رود. اين مي‌تواند از نقض امنيت تصادفي جلوگيري كند.

 

در اينجا مي‌توانيد اطلاعات بيشتري در مورد ISO 27001 كسب كنيد.

چه مدت طول مي‌كشد تا گواهينامه ISO دريافت كنيد؟

هدف ما يك دوره زايمان بين 6 تا 8 هفته است ، اما باز هم اين مي‌تواند از يك سازمان به سازمان ديگر متفاوت باشد. ما هرگز روند را به تأخير نمي‌اندازيم ، اما مي‌فهميم كه ممكن است اتفاقاتي بيفتد كه مي‌تواند به معني كمي تأخير باشد. ما اين را هر جا كه امكان پذير باشد ، در اختيار خواهيم داشت. اما براي كساني كه به دنبال دريافت گواهينامه ISO در اسرع وقت هستند ، تلاش خواهيم كرد تا اطمينان حاصل كنيم كه گواهينامه ISO خود را در جدول زماني استاندارد ما دريافت مي‌كنيد.

 

پس از قبول نقل قول و دريافت مبلغ واريز ، نامه‌اي را در اختيار همه مشتريان خود قرار مي‌دهيم كه مي‌توانيد براي مشتريان احتمالي خود ارسال كنيد يا در مناقصه قرار دهيد و تأييد مي‌كند كه وارد مراحل كار شده‌ايد و در مدت 6-8 كاملاً تأييد خواهيد شد. هفته‌ها اين معمولاً براي ادامه روند پيشنهاد‌ها كافي است. به دنبال اين مي‌توانيد يك نامه اظهار نامه بيان كنيد كه شما گواهينامه ISO را دريافت كرده‌ايد.

 

اگر به اعتبارنامه UKAS نياز داريد ، اين فرآيند به‌طور متوسط 6 تا 9 ماه طول خواهد كشيد زيرا شما بايد قبل از ارزيابي مرحله 1 توسط يك سازمان معتبر معتبر شواهد را جمع آوري كنيد. ما مي‌توانيم با ارائه خدمات مشاوره ايزو به شما كمك كنيم تا سيستم مديريت خود را براي ارزيابي توسط يك سازمان معتبر آماده كنيد ، بنابراين شانس قبولي در ارزيابي را براي اولين بار افزايش مي‌دهيد. در اينجا بيشتر بدانيد

چگونه مي‌توانم گواهينامه ISO دريافت كنم؟

روند 6 مرحله‌اي ساده ما صدور گواهينامه را آسان مي‌كند!

 

هدف اصلي ما اين است كه روند كار را براي شما مشتري به ساده‌ترين شكل ممكن انجام دهيم. ما يك ارزيابي اوليه از شركت انجام مي‌دهيم تا ببينيم شركت در حال حاضر در رابطه با گواهينامه ISO انتخاب شده كجاست. بر اين اساس ، ما مجموعه‌اي از توصيه‌ها را درمورد اينكه چه كارهايي بايد انجام دهيم تا بتوانيم آن را رعايت كنيم ، ارائه مي‌دهيم (در صورتي كه اقدامات لازم كاملاً ضروري نباشد ، تغييرات عمده‌اي ايجاد نخواهيم كرد).

 

سپس ما برنامه‌اي را براي اجراي توصيه‌ها (براي تكميل در 12-12 ماه آينده) تدوين خواهيم كرد ، تا آنجا كه ممكن است بسياري از آن‌ها را براي شما كامل كنيم ، و روش‌هاي عملياتي دستي و اجباري (مطابق با استاندارد مورد نياز) را بنويسيم و سپس 6-8 هفته پس از بازديد اوليه ، ابتدا به ارائه مدرك با گواهينامه ISO خود مراجعه كنيد.

 

از اين مرحله به بعد گواهينامه خواهيد گرفت. اين دستگاه‌ها بر بهبود مستمر متمركز هستند ، بنابراين ما مرتباً از شما بازديد خواهيم كرد تا مطمئن شويم كه با توصيه‌هايي در مسير درست قرار داريد و سال به سال آماده اعتبار مجدد هستيد.

به چه استانداردهاي ISO نياز داريم؟

بيش از 20،000 استاندارد مديريت مختلف وجود دارد ، بنابراين يافتن يك استاندارد مناسب براي كسب و كار شما گاهي اوقات طاقت فرسا است. بهترين مكان براي شروع مديريت كيفيت ISO 9001 است ، زيرا اين استاندارد اوليه‌اي است كه اكثر استانداردهاي معروف ديگر بر اساس آن ساخته شده‌اند. آن‌ها بر روي خدمات مشتري متمركز شده و اطمينان حاصل مي‌كنند كه مشتري خدمات موردنظر خود را به موقع و با هزينه‌اي معقول دريافت مي‌كند. بسته به فعاليتهاي شركت شما ، ممكن است استانداردهاي اضافي "اثبات شده" اي وجود داشته باشد كه شما ممكن است كار را تكميل يا تكميل كنيد ، به‌عنوان‌مثال:

 

ISO 27001 از دستگاه‌ها ، داده‌ها و اعتبار شما محافظت مي‌كند

ISO 14001 تأثير شمارا در محيط كاهش مي‌دهد

ISO 45001 به شما كمك مي‌كند تا از كارمندان خود محافظت كنيد

ISO 22301 از تجارت شما در برابر وقفه محافظت مي‌كند

بهترين راه براي تعيين سيستم مديريت مناسب براي مشاغل شما بحث در مورد نيازهاي خود با ما است.

براي استانداردي كه در حال حاضر در وب سايت شما ذكر نشده است ، به گواهينامه ISO نياز داريم ، آيا هنوز هم مي‌توانيد كمك كنيد؟

ثروت دانش و تجربه ارزيابان ما بدان معني است كه ما مي‌توانيم فراتر از استانداردهاي اصلي ISO كه ارائه مي‌دهيم به شما كمك كنيم. برخي از نمونه‌ها عبارتند از:

 

محصولات آرايشي و بهداشتي ISO 22716 - روش‌هاي خوب توليد

ISO 13485 دستگاه‌هاي پزشكي - دستگاه‌هاي مديريت كيفيت

http://sharhnews.ir/%da%af%d9%88%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%88-%d8%b1%d8%a7-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa/

ذخيره سازي اطلاعات در سيستم حفاظت تصويري

ذخيره سازي اطلاعات در سيستم حفاظت تصويري

هوشمند سازي تجهيزات حفاظتي موضوعي است كه در تمام دنيا به شكلي فراگير در حال انجام است. براي مثال در چند سال اخير يك موج جهاني براي يكپارچه سازي هوش مصنوعي و فناوري 4K به راه افتاده است كه متقابلا تقاضاها براي ذخيره بيشتر اطلاعات نيز افزايش يافته است. يادمان باشد كه هوش مصنوعي و كاربرد آن در صنعت حفاظت تصويري يك انقلاب در اين صنعت به حساب مي آيد كه در نهايت موجب تسهيل نظارت و افزايش كارايي سيستم هاي حفاظت تصويري شده است اما هنوز تا رسيدن به اهداف مهم اين صنعت فاصله زيادي داريم.

شبكه ها و سيستم هاي ارتقا يافته امنيتي نيازبه فضاهاي گسترده اي براي ذخيره سازي اطلاعات خود دارند. اين موضوع وقتي بيشتر حائز اهميت خواهد بود كه سيستم هاي نظارتي در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته فعال باشند. با توجه به اين موضوعات كاملا بديهي است كه تقاضاي روز افزوني براي حافظه ذخيره سازي در دوربين هاي حفاظتي وجود خواهد داشت. بنابراين بايد به اين موضوع توجه ويژه داشته باشيم كه صاحبان مشاغل براي مديريت داده هايشان چه اقداماتي بايد انجام دهند؟ آيا شاهد تقويت شبكه هاي ويدئويي هوشمند در سازمان ها و شركت هاي مختلف خواهيم بود؟

موضوع مهم ديگر كه در سال 2021 بايد توجه ويژه به آن داشته باشيم، موضوع كرونا و ديتاهاي جمع آوري شده توسط دوربين هاي تشخيص تب است. كاملا بديهي است كه سازمان ها بايد استراتژي ويدئويي هوشمند خود را به روز نگه دارند تا بتوانند از قابليت هاي همه جانبه اين سيستم ها استفاده كنند. محاسبات و پردازش ويدئو داخل دوربين نقش مهمي در ثبت، جمع آوري و آناليز داده ها خواهد داشت و موضوعات رايج و داغي را نيز در نتيجه اين تحولات انتظار داريم.

انواع جديدي از دوربين ها را امروزه شاهد هستيم؛ همچون دوربين هاي پوشيدني يا دوربين بدن، دوربين داشبورد و دستگاه ها و سنسورهاي اينترنت اشيا. همچنين يادمان باشد كه داده هاي ويدئويي امروزه بسيار غني و پر بار شده اند، مي توانيد آن ها را آناليز كرده و حجم زيادي اطلاعات را به صورت آني استنتاج كنيد. در اين مقاله سعي مي كنيم جوانب مختلف موضوع ذخيره اطلاعات در دوربين مداربسته را با هم بررسي كنيم. قيمت دوربين مداربسته

حفاظت هوشمند

تكنولوژي هاي مبتني بر ابر شايد بهترين راهكار براي محدوديت هاي ذخيره اطلاعات در سيستم هاي نظارت تصويري به حساب آيد. با اين حال از يك جنبه ديگر شاهد روندي معكوس در صنعت ابري نيز هستيم. با اروج هوش مصنوعي در ويدئوآناليتيك شاهد اين روند هستيم كه بسياري از سازمان ها به سمت داده هاي پردازش شده حركت مي كنند و اين تكنولوژي طرفداران بيشتري پيدا كرده است. دليل اصلي اين ترجيح را مي توان تأخير در دريافت تصاوير هنگامي كه كاربر نياز به مشاهده زنده و آني آنها دارد، تلقي كرد. براي دوربيني كه ويدئوي شبانه روزي با كيفيت 4K ضبط مي كند، پردازش داده ها از مركز داده هايي كه كيلومترها دورتر است، دشوار خواهد بود. البته اين روند ممكن است با فراگير شدن تكنولوژي 5G به يك تحول جديد و تمايل مجدد به سمت استفاده از فضاهاي ابري اشتراكي و با سرعت بالاي آناليز ديتا تغيير يابد. هايك ويژن   

اتصال دائمي

چه طراحي راهكارهايي كه قابليت اتصال را محدود كرده اند و چه قابليت هاي اتصال بسيار سريعي نظير 5G، بيشتر راهكارهاي حفاظت هوشمند بايد به صورت شبانه روزي و هفت روز هفته كار كنند، فارغ از محيطشان اين يك اصل بنيادين است كه وقايع از پيش خبر نمي كنند و در نتيجه تمام سيستم ها ناگذير به ثبت لحظه به لحظه وقايع هستند. اما گاه به صورت اتفاقي سيستم هاي سخت افزاري يا نرم افزاري ممكن است از كار بيفتند. در اين صورت، لازم است فرآيندي را دنبال كنيم كه اطمينان حاصل شود كه در صورت وقوع چنين مشكلاتي، داده ها به صورت مداوم و بدون وقفه توليد و ثبت شوند؛ از دوربين هاي كنترل ترافيك گرفته تا سنسورها و غيره. بنابراين در بحث ذخيره اطلاعات در دوربين مداربسته بايد اين اطمينان حاصل شود كه اين سيستم ها در تمام ساعات شبانه روز و در هفت روز هفته به درستي كار مي كنند.

به عنوان مثال بيمارستاني را در نظر بگيريد كه ده ها يا حتي صدها دوربين متصل به ركوردر متمركز شده با IP دارد. اگر اتصال اترنت دچار مشكل شود، هيچ ويدئويي ثبت نخواهد شد. چنين اتفاقي مي تواند تهديدي جدي براي ايمني و حفاظت بيماران و پرسنل بيمارستان محسوب شود. به همين دليل، كارت هاي microSD در دوربين ها به كار مي روند تا كار مداوم دوربين ها را امكان پذير سازند. ابزارهاي نرم افزاري مجهز به هوش مصنوعي مي توانند داده ها و تصاوير از دست رفته را با محتواي ثبت شده روي كارت حافظه پچ كنند و تصويري از دست نرود.

تصويربرداري حرارتي

با توجه به اينكه مردم ديگر به محل كار و فضاهاي عمومي بازگشته اند، سلامت و ايمني، اولويت اول هر سازماني است. برخي سازمان ها از تصويربرداري حرارتي براي كمك به غربالگري افراد و تشخيص علائم بيماري در آنان استفاده مي كنند. سازمان هايي كه انبار و مخازن دارند پيش از كرونا نيز در ورودي هاي خود دوربين نصب كرده بودند. با كمك فناوري ويدئوي هوشمند حرارتي، اين دوربين هاي از پيش نصب شده اكنون مي توانند به عنوان يك دستگاه تشخيص تب نيز به كار روند. فناوري تشخيص تب مي تواند در هر ثانيه بين 10 تا 25 نفر را اسكن كرده و دماي بدنشان را اندازه گيري كند.

حفاظت هوشمند امروزه از هوش مصنوعي و محاسبات داخل دوربين براي ارائه نظارت تصويري مداوم و باكيفيت استفاده مي كند كه مي تواند به حفاظت و ايمني در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته كمك كند. اين موضوعات رايج، تقاضا و اهميت مانيتورينگ و نظارت را افزايش مي دهند و بنابراين بايد زيرساخت هاي داده ها را تقويت كرد. بدين منظور به مديريت پيش بينانه داده ها پرداخته شود. كمپاني ها بايد تمامي چالش هاي ذخيره سازي را به عنوان بخشي از استراتژي حفاظت هوشمند خود در آينده در نظر بگيرند. نصب دوربين مداربسته

 

5 عامل در تعيين ظرفيت ذخيره سازي هاردديسك

1. حجم و تعداد هارد

مهمترين عامل در توانايي ذخيره سازي دوربين هاي مداربسته ظرفيت هارد ديسك(ها) است. هيچ دستگاه DVR يا NVR اي در دنيا همراه با حافظه داخلي فروخته نمي شود و شما بايد براي آنها به صورت جداگانه هارد ديسك خريداري كنيد. هرچه تعداد و ظرفيت هارد ها بيشتر باشد سيستم زمان بيشتري تصاوير را ذخيره مي كند. اين موضوع كاملا بديهي است كه ذخيره اطلاعات در دوربين مداربسته نياز به فضاي ذخيره سازي دارد و هر چه اين فضا بيشتر باشد مدت زمان بيشتري مي توانيد اطلاعات را ذخيره كنيد اما اين تنها راه شما براي افزايش زمان استفاده از هارد نيست.!

2. تعداد دوربين ها

اگر شما فرضا يك هارد 4 ترابايت و 6 عدد دوربين داشته باشيد مدت يك هفته (فرضي) ضبط مي كند ولي اگر تعداد دوربين ها دوبرابر شود به هاردي با ظرفيت بالاتر نياز خواهيد داشت. پس هرچه تعداد دوربين ها بيشتر شود به تعداد هارد با ظرفيت بيشتري نياز خواهيد داشت. تجهيزات دوربين مداربسته 

3. كيفيت دوربين

دوربين هاي مداربسته داراي كيفيت تصويرهاي مختلفي مانند HD، FULL HD، 4K و … هستند كه انتخاب هر كدام از آنها در ميزان فضايي كه از هارد اشغال مي كنند تاثيرگذار است. براي مثال اگر شما ده عدد دوربين HD هايك ويژن با هاردي با ظرفيت مشخص داشته باشيد و چنانچه براي مثال مدت زمان ذخيره سازي آن تا يك ماه باشد اين مدت در مورد دوربين هاي FULL HD به كمتر از يك ماه كاهش مي يابد. پس هرچه كيفيت و رزولوشن دوربين هايك ويژن بيشتر باشد طبيعتا فضاي ذخيره سازي شما هم زودتر پر مي شود. البته يادتان باشد كه كيفيت تصاوير بايد در حد معقول و قابل استفاده باشد در غير اين صورت كل پروسه نظارت تصويري شما بي معني خواهد بود. در فرآيند ذخيره اطلاعات در دوربين مداربسته تكنسين هاي نصب دوربين مداربسته سعي مي كنند كيفيت تصاوير را به شكلي تنظيم كنند كه هم حجم زيادي نگيرند و هم از كيفيت قابل قبولي برخوردار باشند.     تي وي تي

4. حالت ضبط

دستگاه هاي DVR داراي حالت هاي ضبط متفاوتي هستند. متداول ترين حالت ضبط حالت Continues يا مداوم است كه به صورت بي وقفه ضبط مي كند. حالت ديگر حالت Motion Detection است. دستگاه در اين حالت زماني شروع به ضبط مي كند كه از جلوي دوربين شيء متحركي عبور كند. طبيعتا در اين حالت به خاطر اينكه ضبط در زمان هاي ورود شيئ متحرك انجام مي شود، فضاي ذخيره سازي ديرتر تمام مي شود، به ويژه اگر دوربين در محيط هايي با رفت و آمد محدود نصب شده باشد.

5. تعداد فريم در ضبط

همانطور كه مي دانيد هر يك ثانيه تصوير زنده از 25 فريم تشكيل شده است. در تنظيم نحوه ضبط DVR هايك ويژن تعداد فريم ها را بر روي 15 فريم در هر ثانيه مي گذارند. زيرا هرچه تعداد فريم ها بيشتر باشد فضاي بيشتري را اشغال خواهند نمود.

  1. http://seo747.rozblog.com/post/36
  2. http://seo747.rozblog.com/post/32
  3. seo-webdesign.aramblog.ir/post/26
  4. seo-webdesign.aramblog.ir/post/24
  5. seo-webdesign.aramblog.ir/post/28
  6. seo-webdesign.aramblog.ir/post/22
  7. http://seo-one.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
  8. http://seo-one.blog.ir/1399/11/05/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87
  9. http://seo-one.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2
  10. http://seo-one.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF
  11. http://seowebmaste5.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
  12. http://seowebmaste5.blog.ir/1399/11/05/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87
  13. http://seowebmaste5.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2
  14. http://seowebmaste5.blog.ir/1399/11/05/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF
  15. http://seobaz.famblog.ir/post/17
  16. http://seobaz.famblog.ir/post/15
  17. http://seobaz.famblog.ir/post/13
  18. http://seobaz.famblog.ir/post/11
  19. https://samyarweb.blogmy.ir/Post/17/Security-systems-in-the-retail-industry.html
  20. https://samyarweb.blogmy.ir/Post/15/Integrate-physical-security-with-ease-of-operation.html

 

لنت ترمز پرايد را از بهترين ها بخريد

خريد لنت ترمز پرايد براي صاحبان اين خودرو همواره  چالش برانگيز بوده است. وجود مارك­ها و برند­هاي مختلف با قيمت­هايي متفاوت همواره پرايد سواران را با مشكلاتي در انتخاب لنت ترمز مناسب مواجه كرده است. ديگر لازم نيست تا نگران خريد لنت ترمز پرايد باشيد! تيگران مشكل شما را حل كرده است! لنت ترمز تيگران يك محصول ايراني با كيفيّت مي­باشد كه همواره توانسته است تا خريداران خود را راضي نگاه دارد. چنانچه قصد خريد لنت ترمز را داريد مي­توانيد به اين برند نام آشناي ايراني در اين زمينه اعتماد كنيد. در اين مقاله قصد داريم تا شما را بيشتر با اين لنت ترمز با كيفيّت آشنا كنيم. پس چنانچه قصد خريد لنت ترمز پرايد را داريد در اين مقاله با ما همراه باشيد.

لنت ترمز پرايد

چرا بايد به تيگران در زمينه­ ي خريد لنت ترمز پرايد اعتماد كنيم؟

گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت با استفاده از بهترين تكنولوژي­هاي روز دنيا و با بهره بردن از تجربه­ي چندين ساله­ي خود در زمينه­ي توليد لنت ترمز پرايد اقدام به توليد لنت ترمز تيگران نموده است تا شما عزيزان با خيالي راحت اقدام به خريد اين انت ترمز پرايد با كيفيّت نماييد. تيگران يك محصول تماماً ايراني محسوب مي­شود و با استفاده از تكنولوژي­هاي روز دنيا و از بهترين موادّ ممكن ساخته شده است تا شما عزيزان ار كيفيّت بي نظير آن بهره­مند شويد.

لنت ترمز پرايد تيگران چه ويژگي­هاي مهمي‌دارد؟

لنت ترمز تيگران با استفاده از بهترين موادّ اوّليه ساخته شده است و اين لنت ترمز نتيجه­ ي سال­ها تجربه­ي صنعت گران ايراني در زمينه­ي توليد لنت ترمز پرايد مي­باشد و در ساخت آن از تكنولوژي­هاي روز دنيا استفاده شده است. با استفاده از اين لنت ترمز  شما قادر به ترمز گيري در سخت­ترين شرايط جغرافيايي خواهيد بود و هيچگونه مشكلي را در اين زمينه تجربه نخواهيد كرد. همچنين، با استفاده از اين لنت ترمز شما به حفظ سلامتي سيستم ترمز اتومبيل خود نيز كمك خواهيد كرد زيرا با استفاده از اين لنت ترمز پرايد ديگر ديسك­هاي ترمز شما دچار ساييدگي نخواهند شد و شما مي­توانيد با خيالي آسوده در شرايط مختلف از قدرت و دقّت اين لنت ترمز نهايت بهره را ببريد. لازم به ذكر است كه اين لنت ترمز از موادّي كاملاً سازگار با محيط زيست ساخته شده است و شما با استفاده از اين لنت ترمز مي­توانيد علاوه بر بهره بردن از ويژگي­هاي بسيار آن، به حفظ محيط زيست كمك نماييد. اين لنت ترمز به دليل طراحي منحصر به فرد خود و موادّي كه در ساخت آن استفاده شده است فاقد هرگونه­ي صداي نا هنجار و بوي آزار دهنده مي­باشد و شركت توليد كننده­ ي لنت ترمز تيگران اين تضمين را به شما مي­دهد كه در استفاده از اين لنت ترمز با كوچك­ترين مشكلي از اين نظر مواجه نخواهيد شد.

لنت ترمز تيگران

ويژگي­هاي ساختاري لنت­ ترمز پرايد تيگران چه مواردي هستند؟

لقمه­ ي اين لنت ترمز از بيش از ??? نوع مادده ­ي مختلف ساخته شده است تا شما عزيزان در استفاده از اين لنت ترمز از بيشترين ضريب اصطكاك بهره­مند شويد و بيش از پيش از يك ترمز نرم و دقيق لذّت ببريد. شناسايي موادّ دقيق به كار رفته در اين لنت ترمز حاصل زحمات شبانه روزي مهندسان و متخصّصين اين شركت مي­باشد تا اين لنت ترمز از اين طريق بتواند به راحتي با نمونه­هاي خارجي به رقابت بپردازد. همچنين، صفحه­ي پشتي اين لنت ترمز پرايد از بهترين آلياژ­هاي فلزّي ساخته شده است و استحكام آن در آزمايشات مختلف ثابت گرديده است تا شما عزيزان هيچ­گونه نگراني را در رابطه با امكان ترك خوردگي اين قسمت از لنت ترمز پرايد نداشته باشيد و با خيالي آسوده از آن استفاده كنيد. لازم به ذكر است كه چمفر اين لنت ترمز به گونه­اي طرّاحي شده است كه موجب مي­شود كه سطح مقطع لنت ترمز تيگران به مقدار چشم­گيري كاهش پيدا كند تا خريداران اين لنت ترمز از يك ترمز گيري نرم بهره­مند شوند.

ارائه­  گارانتي تعويض يك ماهه بر روي لنت ترمز پرايد

 سازندگان لنت ترمز تيگران به ساخته­ي خود ايمان دارند و بر اين باورند كه اين لنت ترمز حتي از لنت­هاي خارجي نيز به مراتب بهتر مي­باشد. به همين دليل است كه اين شركت بر روي تمامي‌محصولات خود يك ماه گارانتي تعويض را در نظر گرفته است تا شما عزيزان با خيالي راحت ­تر اين لنت ترمز  با كيفيّت را انتخاب كنيد و از بازده آن نهايت لذّت را ببريد. چنانچه تا مدّت يك ماه اين لنت ترمز دچار ايراداتي همچون توليد بو، دود و يا صداي ناهنجار شود، شركت سازنده­ اين محصول را با محصولي جديد و بدون ايراد جايگزين خواهد كرد. زيرا سازندگان اين لنت به كيفيّت آن ايمان دارند و در تلاش هستند تا رضايت شما مشتريان عزيز در تمامي‌زمينه­ها تأمين گردد. بد نيست بدانيد كه لنت ترمز پرايد تيگران اوّلين لنت ترمز در سطح ايران مي­باشد كه از گارانتي تعويض برخوردار است و اين امر نشان دهنده­ي عزم راسخ سازندگان اين لنت ترمز براي رقابت در سطوح بالا­تر مي­باشد.

 

سوالات امتحان مطالعات سوم ابتدايي -مرجع كنكور ايران

&

سوالات امتحان مطالعات سوم ابتدايي


  • سوالات امتحان مطالعات سوم ابتدايي

    نمونه سوالات اجتماعي سوم دبستان

    فايل PDF + لينك دانلود مستقيم در انتهاي پست قرار گرفت.

    نام : اجتماعي سوم دبستان | دسته بندي: نمونه سوال امتحاني

    تعداد صفحات: ۱۳ صفحه | فرمت : PDF | منتشر شده توسط : ايران توشه

    سوالات اجتماعي سوم دبستان : در اين پست نمونه سوالات مطالعات اجتماعي پايه سوم را براي شما قرار داده ايم.اين سوالات به صورت چاپي و كيفيت بالايي هستند.

    نمونه سوال مطالعات سوم ابتدايي با جواب :

    در اين پست سوالات اجتماعي سوم تمام درس ها را براي شما قرار داده ايم كه شامل ۱۸ درس مطالعات اجتماعي هستند.

    پيشنهاد ميكنيم از مطلب نمونه سوالات رياضي سوم ابتدايي و همچنين از مطلب گام به گام مطالعات سوم دبستان ديدن فرماييد.

    مشخصات:

    • حجم :۴ مگابايت
    • فرمت: PDF پي دي اف
    • تعداد صفحات: ۱۳ صفحه
    • سوال هاي مطالعات سوم ابتدايي تمام دروس

    دانلود نمونه سوالات مطالعات سوم دبستان:

    ???? دانلود با حجم ۳ مگابايت ????

    منبع:ايران توشه

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

سوالات امتحان مطالعات سوم ابتدايي -مرجع كنكور ايران