مشاوره حقوقي

مشاوره حقوقي

مسائل حقوقي از هر قسم مملو از اصطلاحات و پيچيدگي‌هاي غير قابل درك برايمان است، اگر با حكمي از طرف مراجع قضايي و حقوقي مواجه شده باشيد، متوجه مي‌شويد كه حتي فهم كلي موضوعات مطرح در اين زمينه برايتان مقدور نيست، در زمان مواجهه با راي‌ دادگاه عموما ما با پازل گنگي مواجه هستيم كه با پيوند قسمت‌هاي قابل فهم اميد درك كل آن را داريم و نظر به حساسيت اين راي‌ها خواهان درك بند بند آن هم هستيم كه با علم خودمان مقدور نيست، از طرفي بايد در مقابل اين اصطلاحات و راي‌ها واكنش و جوابيه‌اي داشته باشيم كه آن هم خان ديگري است.


مطالبه حقوق؟!؟!

اگر هم به دنبال مطالبه حقوق خود هستيد باز هم تفاوتي نمي‌كند، شما بايد خواسته خود را با ادبيات و استناد به موارد مطرح در قانون مربوطه مطالبه نمائيد، چون قضات در كسوت قضاوت تنها زبان قانون را به رسميت مي‌شناسند و به استناد خواسته شما راي صادر مي‌نمايند، اگر شما خواسته‌تان را درست مطرح نكنيد يا اصلا ندانيد كه اين حق را داريد و مطالبه نكنيد، توقع نداشته باشيد، قاضي زبان خاموش خواسته شما را تفسير نمايد و ناگفته‌هاي شما را در راي خود بگنجاندمشاوره حقوقي در هر مرحله اي از شكايت، فارغ از اينكه شكوائيه را شما مطرح كرده ايد يا عليه شما شكايتي صورت گرفته راهنماي شما و مرتفع كننده مشكلاتتان خواهد بود .

نظري به اصطلاحات حقوقي بياندازيم، شايد سنگ محكي باشد براي شناخت ما با اين اصطلاحات و اثبات نيازمان به كسب مشاوره از افراد خبره اينكار:

اخذ به شفعه، مشاع، خلع يد، عدم افراز ملك، اَرش، حجر، تسبيب، خيار، اخوه، ارتداد، ارتشا، استعاط، بيع، تسليط، تنفيذ، حق ارتفاق، ذمه، ربح، سب، سلف، غش، مثمن، وجوب، هبه، هامش، مقاوله نامه، مستودع، محجور، مأجور، راشي

 

معرفي گروه مشاوره حقوقي

مفاهيم حقوقي از هر قسم پيچيده تر از آن است كه بتوانيم در آن مهارت كسب كنيم، از طرفي گستردگي و شمول آن به قدري است كه گاها حتي نمي توانيم درك نمائيم مشكلمان در كدام يك از اين دسته بندي ها جاي دارد. در اين راستا گروه مشاوره حقوقي آرموو، مشاوران تخصصي خود را در تمام زمينه هاي مورد نياز گرد هم آورده تا موجبات آسودگي خيال مشاوره گيرندگان را از هر لحاظ مهيا ساخته باشد، زير گروه هاي مشاوران حقوقي ما به شرح زير آماده ارائه خدمات مشاوره اي هستند:

 

زير گروه هاي، گروه مشاوره حقوقي

  •  )مشاوره خانواده ( ازدواج، طلاق، مهريه، نفقه، حضانت، اجرت المثل
  • مشاوره كيفري ( جرايمي مانند سرقت، كلاهبرداري، قتل، ضرب و جرح، رابطه نامشروع، خيانت در امانت، جعل و جرايم رايانه‌اي )
  • حقوقي ( ارث، وصيت و مالكيت )
  • اداره كار
  • تنظيم دادخواست و لوايح
  • امور ثبت شركت ها
  • ديوان عدالت اداري
  • امور قرارداد هاي داخلي و بين المللي ( عقد بيع، عقد اجاره، قرارداد رهن، عقد وقف و عقد ضمانت )
  • دعاوي امور گمركي ( واردات كالا، صادرات، ترانزيت و عمليات ترخيص كالا و خدمات بازرگاني )

مشاور حقوقي كيست؟

مشاوران حقوقي، وكلاي مجرب دادگستري يا كارشناسان حقوقي هستند كه با علم و اطلاع دقيق از قوانين مي‌‌توانند روال دادخواهي شما را تسريع بخشند و شما را با توجه به خواستتان به بهترين شيوه ممكن هدايت نمايند و از اشتباهات احتمالي بر حذر دارند.

 

اين مشاوران در خدمت شما هستند تا اصطلاحات و مفاهيم ناآشنا را كه يكي از معظلات اساسي مراجعين به مراجع قانوني است، به شيوه اي قابل درك تشريح نمايند يا در صورتي كه قصد تنظيم دادخواست يا دفاع داريد، شيوه تنظيم آن را گام به گام ارائه نمايند، حتي در صورت تمايل به مصالحه با طرف دعوي نيز شيوه مصالحه اصولي را به شما يادآور مي‌شوند و در نهايت شما را به سوي احقاق حقتان با كمترين دردسر و بيشترين دستاورد هدايت مي‌نمايند.

مزاياي مشاوره تلفني حقوقي

امكان لايحه نويسي و تنظيم دادخواست، شكواييه به صورت تخصصي بدون محدوديت زماني و مكاني

طرح دادخواست صحيح قبل از طرح دعوا

دريافت مشاوره‌هاي واقع گرايانه و واقع بينانه در خصوص شرايط و روند دادرسي

وقوف يافتن به قوانين و روند حقوقي صحيح

جلوگيري از ورود ضرر و آسيب‌هاي جبران ناپذير براي شما

آگاه شدن از روند دعاوي و ايجاد پيش زمينه جهت استفاده از مشاوره حقوقي تخصصي تر

امكان ارتباط تلفني مستقيم و سريع با افراد متخصص نظير وكيل يا مشاور حقوقي

دريافت مشاوره، با صرف كم‌ترين زمان و هزينه بدون نياز به مراجعه حضوري

دريافت مشاوره بصورت ??ساعته

در امور كيفري كه رسيدگي به آن فوريت دارد، در تمام ساعات شبانه‌روز قاضي كشيك مستقر در دادسرا قابل دسترس متقاضيان است.

 

چطور مي توانم در كوتاه ترين زمان ممكن طلاقم را بگيرم ؟

مشاوره خانواده

شاخه‌اي از حقوق مدني به خانواده مربوط مي‌شود كه بحث‌هاي مربوط به طلاق هم جزء اين دسته است، اگر كارتان به دادگاه خانواده افتاده باشد مطمئنن مي‌دانيد كه در حال حاضر جمعيت عمده راهروهاي اين دادگاه ها را متقاضيان طلاق پر كرده‌اند، مهريه، نفقه، اجرت‌المثل هم كه عموما از بحث‌هاي پيراموني و حاشيه‌اي طلاق هستند، در دادگاه‌هاي خانواده رسيدگي مي‌شوند، روال پيگيري‌هاي مربوط به طلاق بدون كمك و مشاوره وكيل مي‌تواند،  بسيار طولاني و زمانبر باشد به گونه اي كه بسياري را از طلاق منصرف كرده و به ناچار با طلاق عاطفي به زندگي در شرايط دشوار ادامه مي دهند و برخي هم در بلاتكليفي امورات خود را مي‌گذرانند و هر روز پله هاي دادگاه خانواده را بالا و پايين مي‌كنند.

 

 

در پرونده‌هاي مهـم، متهم بايد وكيل داشته باشد و در صورتي كه وكيل نداشته يا معرفي ننمايد دادگاه راسا براي او وكيل تسخيري تعيين مي نمايد.

اگر شكايت كنم حقي بهم تعلق ميگيره ؟

مشاوره حقوقي

دعاوي حقوقي همانطور كه از نامش پيداست به موارد مرتبط با حق و حقوق شما مي‌پردازد، اين دعاوي از شكايت‌هاي مالي شروع مي شود و براي رسيدگي هم به دادگاه هاي حقوقي يا شوراهاي حل اختلاف ارجاع مي گردد . واضح است كه چگونگي تنظيم داداخواست تاثير بسزايي در احقاق حقوقتان دارد، تقريبا مي توان گفت هيچ دعوايي بدون استعانت از راهنمايي يك وكيل روال درستي را طي نمي‌‌كند، ولي بد ماجرا اينجاست كه در برخي از دعاوي با باخت پرونده شما حقتان را از دست مي‌دهيد كما اينكه اغلب اوقات نمي‌دانيد در آيا اصولا حقي به شما تعلق مي‌گيرد كه اقامه دعوي نمائيد يا خير؟

در آخر ذكر اين نكته لازم است كه طرح دعاوي داراي دو جنبه حقوقي و كيفري است، كه روال و سير دادخواهي در هر دو متفاوت و مراجع رسيدگي به آنها نيز كاملا متمايز است، در باب تفاوت دعاوي حقوقي و كيفري كه ممكن است با هم اشتباه گرفته شوند بايد گفت: آنچه اين دعاوي را از هم متمايز ميسازد، شامل نحوه تنظيم و تقديم دادخواست، هزينه‌هاي دادرسي اين دو دعاوي و حتي عنوان افراد است كه در مباحث حقوقي خواهان و خوانده و در مباحث كيفري شاكي و مشتكي عنه ناميده مي شوند.

چطور شكايت نمايم در صورتي كه حتي عنوان جرم را نمي دانم؟

مشاوره كيفري

اگر از شما بپرسند حقوق كيفري چيست؟ شايد اغلب ندانيد و با عنوان جرائمي كه عليه تان انجام شده از نظر قانوني ناآشنا باشيد، اين شاخه از حقوق كه به جرائم مي پردازد حقوق كيفري نام دارد و رسيدگي به پرونده هاي آن توسط دادگاه هاي كيفري و جزائي انجام مي شود مواردي مثل قتل، سرقت، كلاهبرداري، ضرب و شتم در دسته امور كيفري هستند .

البته در برخي از موارد  پرونده هاي حقوقي، داراي جنبه كيفري هم مي شوند، مثلا مشكلات مالي كه به ضرب و شتم منتهي مي شود از جهت مالي در دادگاه حقوقي و از جهت جرح وارده در دادگاه كيفري مورد پيگيري قرار ميگيرد . در كنار سئوالات گوناگوني كه ممكن است درباره جرائم به ذهنتان متبادر گردد اينكه نمي دانيد عنوان مجرمانه جرائم چيست و چگونه بايد پيگير حقتان شويد، ضرورت مشاوره با وكلاي كيفري را بيشتر مي نمايد كما اينكه از مرور زمان برخي از اين دعاوي هم نبايد غافل شويد از همه مهم تر اگر خوانده دعوايي كيفري هستيد به مجازات هاي كيفري كه گاها به زندان ختم مي گردد هم توجه داشته باشيد .

از كار اخراج شده ام، چيكار كنم؟

مشاوره اداره كار

اگرچه جمع كثيري از افراد جامعه را حقوق بگيران تشكيل مي دهند ولي درصد قابل توجهي از آنها از حقوق قانوني خود بي اطلاعند و در زماني كه بنا به هر دليلي با مديران خود با چالش‌هاي اساسي مواجه مي شوند، نمي دانند چه واكنشي داشته باشند، كجا بايد شكايت كنند و بسياري موارد ديگر، مرجع رسيدگي به مشكلاتي كه در محيط هاي كاري پديد مي آيد اداره كار است، اگرچه اين ادارات مدافع حقوق كارمند هستند ولي جالب است بدانيد كه گاها اشتباهات كوچك شما همچون ذكر نام مدير يا مجموعه به عنوان خوانده مي تواند به كل ورق بازي را كه به نفع شماست بر عليه شما بگرداند، پس از كسب هرگونه آگاهي و مشاوره قبل از طرح شكايت دريغ نكنيد.

jva1_s8.png

 

 

مي خوام شكايت كنم اما نمي دانم از كجا بايد شروع كنم ؟

مشاوره تنظيم دادخواست و لوايح

آشنايي با مراجع رسيدگي به اختلاف تنها يك اطلاع عمومي است، مرحله اصلي و حياتي در هر دعوايي نوشتن و تنظيم دادخواست و لوايح مورد نياز آن دعواست، اين موضوع به قدري مهم است كه هر چقدر از اهميتش بگوييم باز هم كم است چون مي تواند دعوايي كه كاملا به نفع شماست را با تنظيم غلط به ضرر شما منتهي كند يا بعد از مدتها دوندگي شما را به اول خط بازگرداند . اگر بخواهيم دادخواست را تعريف كنيم مي توان گفت دادخواست به برگه اي اطلاق مي شود كه شما در آن خواست ها و تمام ماوقع را تشريح مي كنيد و آن را تقديم مرجع رسيدگي كننده دعوي مي نمائيد.

براي راه اندازي شركتم چه كارهايي بايد انجام بدم ؟

مشاوره امور ثبت شركت ها

اينكه بعد از مدتها ميخواهيد كسب و كاري براي خودتان راه اندازي كنيد بسيار خوب است ولي مطمنا اين تنها يك فكر است و زماني كه به مرحله عمل برسد نياز به طي مسيري طولاني دارد كه اولين و مهم ترين آن ثبت شركت و برندتان است، از آنجايي كه عدم ثبت شركت هم تبعاتي مثل تضامني محسوب شدن شركت، عدم انتشار اوراق قرضه دارد و از طرفي انجام فعاليت‌‌هاي بازرگاني بدون ثبت شركت غير ممكن است بايد حتما براي ثبت اقدام كنيد و قبل از هر چيز از مشاوران آگاه آن حيطه اطلاعات لازم را كسب نمائيد.

 

 

مهم ترين مرجع رسيدگي به شكايت از دستگاه‌هاي اداري كدام است؟

مشاوره ديوان عدالت اداري

ديوان عدالت اداراي را در خلاصه ترين تعريف ممكن مي ‌توانيم مهم ترين مرجع رسيدگي به شكايات عليه دستگاه هاي اداري و دولتي دانست، از آنجائيكه اين ديوان تنها مرجع تظلم خواهي مردم از دستگاه هاي اداري و اجرايي است و احكام صادره از سوي قضات اين ديوان بسيار حائز اهميت است و حتي براي برخي حياتي به شمار مي رود از همين رو دقت در رسيدگي به پرونده ها و همچنين تسريع زمان رسيدگي از مهم ترين خواست هاي مردم است. به تبع تمام آنچه در خصوص ديوان عدالت اداري گفتيم روند طرح دعوي در اين  ديوان هم بايد با دقت بسياري انجام شود، يكي از مواردي كه به عنوان نمونه در خصوص شكايات مطرح شده در اين ديوان بايد رعايت  كنيد منجز و بدون ابهام بودن موضوع شكايت و خواسته است. در صورت وجود ابهام، خواهان مكلف است ظرف ? روز از تاريخ ابلاغ اخطاريه ديوان نسبت به رفع ابهام اقدام نمايد والا دادخواست در قسمتي كه مبهم است و يا منجز نيست، از طرف ديوان رد مي‌شود نيازي به توضيح نيست كه از شلوغي و تعداد وسيع پرونده اي ارجاع شده به اين ديوان چيزي بگوئيم پس از همان ابتدا با مشورت روال كار خودتان را تسريع بخشيد و خيال خودتان را راحت كنيد.

هزينه مشاوره تلفني حقوقي

مشاوره تلفني آرموو پس از نيازسنجي از قشر وسيعي از متقاضيان مشاوره‌هاي حقوقي طرح ريزي گرديده و دامنه وسيعي از مشكلات شما را پوشش مي‌دهد ،هزينه مشاوره‌ حقوقي حضوري از ??? هزار تا ??? هزار تومان بسته به تجربه و تبحر مشاوره دهنده متغير است، ولي در مشاورههاي تلفني آرمو، هزينه بر مبناي هر دقيقه مكالمه با مشاور محاسبه مي‌گردد، هزينه ي اين مشاوره‌ها دقيقه‌اي ???? تومان است، ضمن اينكه تمامي مشاوران ما در نوع خود بهترين بوده و با ملاك هاي سختگيرانه اي انتخاب گرديده اند.

ضمن اينكه شما در اين نوع مكالمات در حدود يك سوم كمتر از مشاوره هاي حضوري هزينه خواهيد كرد، به بهترين وجه ممكن زمان خود را مديريت مي‌كنيد، در نتيجه استفاده از مشاوره‌هاي تلفني آرمو، مي دانيد كه از كجا و چطور بايد شروع كنيد و نتيجه حاصل از پيگيري‌هايتان قابل پيش‌بيني خواهد بود.

چگونه بندهاي قراردادم را تنظيم كنم؟

مشاوره امور قراردادها

تنوع موضوعات حقوق قراردادها بيش از حد تصورتان است، قرارداد كه ماحصل توافق دو طرف به صورت مكتوب است در صورت به وجود آمدن اختلاف بين طرفين مهمترين ابزاري است كه وكيل مي تواند بر پايه قواعد حقوقي آن قرارداد، حقانيت شما را به اثبات برساند، پر واضح است وقتي شما قصد تنظيم و امضاي سندي به اين مهمي را داريد بايد از متخصصين امر در تنظيم بند بند آن يا امضاي آن كمك بخواهيد زيرا چه بسا برخي از بندهاي مذكور در قرارداد حقي را از شما زائل مي كند يا به ضرر شماست، ولي شما به واسطه عدم آگاهي اين حق را با دست خودتان از خودتان سلب مي‌كنيد.

 

چكار كنم وقتي بارم در گمرك در حال خراب شدن است ولي ترخيص نمي‌كنند؟

مشاوره دعاوي امورگمرگي

براي آن دست افرادي كه با چالش هاي مربوط به ترخيص كالا، سختگيري‌هاي بي‌مورد گمرك در مورد ارزش كالا و تعرفه آن، تست ها و آزمايش هاي مكرر كالا، رسوب كالاها در گمرك و عدم توجه ماموران گمرك به فسادپذيري كالاهاي خاص مواجه شده اند، حتي اسم گمرك هم استرس آفرين است، اين مشكلات كه به سبب ناآشنايي با قوانين و مقررات گمركي دامن زده مي شود، در فعاليت تجار و فعالين اقتصادي خللي جدي وارد آورده و دعاوي متعددي را با موضوعيت امور گمركي شكل داده كه بدون كمك يك وكيل باتجربه و آشنا با امور گمركي عموما حل  و فصل نمي گردد لازم به ذكر است كه در حال حاضر بيش از ??هزار پرونده گمركي در جريان است.

ماموريت آرموو در مشاوره حقوقي

آنچه در بخش مشاوره حقوقي به دنبال آن هستيم خلاصي شما از چراها و پرداختن به چگونه هاست، اينكه چرا روابطتتان پاي شما را به دادگاه باز كرده، از شما و اعتمادان سواستفاده شده، جرمي عليه تان صورت گرفته و هزاران چراي ديگر در نزد مراجع قضايي گره اي از مشكل شما باز نمي كند، مشكلات به هر سببي كه ايجاد شده اند بايد به چگونگي مواجهه با آنها پرداخت، رفع اين چگونگي هاست كه در مشاوره هاي تلفني خيالتان را آسوده مي سازد و شما را از اياب و ذهاب هاي بي مورد و رفت و آمد در راهروهاي عريض و طويل دادگاه ها باز مي دارد كما اينكه هر بار مراجعه به دادسرا و دادگاه شما را با حجم وسيعي از خستگي جسمي و رواني مواجه مي سازد ، اينكه در نزد مشاورتان با راه حل ها آشنا گرديده و با دستي پر نزد قاضي حضور يابيد را مي توانيد به مشاوران آرمو بسپاريد .

مشاوران ما با رعايت اصل امانتداري و وفاداري از فاصله اي دور همراه شما هستند، براي به دست آوردن راهكار سريع‌ حل مشكلات و نيازهاي حقوقيتان مي‎‌توانيد از طريق راه‌هاي ارتباطي زير با مشاوران حقوقي آرموو ارتباط برقرار نمائيد:

مشاوره حقوقي 021-45298

دانلود اپليكيشن 

 

منبع: https://www.armoo.co/legal-advice/

 

اسپانسرهاي مالي ليگ اسپانيا (لاليگا)

اسپانسرهاي مالي ليگ اسپانيا (لاليگا)

 

شركت راكوتن

اين شركت اسپانسر تيم بارسلونا است. اين روزها شما مي‌توانيد نام اين سايت اينترنتي را بر روي لباس‌هاي تيم بارسلونا ببينيد.

ميزان سرمايه گذاري كه اين سايت بر روي تيم بارسلونا كرده است برابر است با: 61.5 ميليون يورو.

راكوتن يك سايت ژاپني است؛ اين سايت فعاليتش را از سال 1997 آغاز كرده است و بيش از 50 ميليون كاربر فعال در جهان براي خريد اينترنتي از اين سايت استفاده مي كنند. به طور كلي اين سايت اينترنتي هميشه به فعاليت در ورزش علاقه ي زيادي داشته است. به عنوان مثال اين سايت در سال 2004 يك تيم بيسبال در ژاپن كه بسيار معروف و مشهور است را خريداري كرد.

شايد براي شما جالب باشد بدانيد كه رئيس اين سايت بين المللي به رنگ قرمز علاقه ي بسيار زيادي دارد و حتي برخي از شراكت هاي اين شركت بين المللي به دليل قرمز نبودن به هم خورده است.

به عنوان مثال سايت راكوتن قرار بود كه اسپانسر تيم منچستر سيتي را برعهده بگيرد البته تنها با يك شرط، آنها اينكه لباس تيم به رنگ قرمز در بيايد. تيم منچستر سيتي اين موضوع را قبول نكرده و اين اسپانسري شروع نشده به پايان رسيده است.

 

كمپاني بكو

كمپاني بكو يك شركت تركيه‌اي است كه در حوزه‌ي لوازم آشپزخانه و خانگي فعاليت مي كند. اين كمپاني از سال 2014 يكي از اسپانسرهاي رسمي لاليگاي اسپانيا است. در حقيقت نام و لگوي بكو را شما مي توانيد بر روي پيراهن تيم بارسلونا مشاهده كنيد.

نام اين برند تركيه اي بر روي آستين و پشت پيراهن هاي تيم بارسلونا حك شده است.

در بسياري از كمپين هاي تبليغاتي بكو تيم اول بارسلونا به خصوص مسي حضور داشته است. به نظر مي رسد تيم بارسلونا به دنبال اين است كه با استفاده از پولي كه بابت اسپانسري اين برند تركيه اي مي گيرد استاديوم نيوكمپ را بازسازي كند!

 

پين باهيس

يكي ديگر از اسپانسرهاي رسمي لاليگاي اسپانيا سايت شرط بندي پين باهيس است. به طور كلي اين روزها تبليغ سايت هاي پيش بيني ورزشي و شرط بندي در اطراف زمين فوتبال و بر روي لباس ورزشكاران به يك موضوع عادي تبديل شده است.

سايت پين باهيس يك سايت بين المللي است كه به زبان هاي انگليسي و تركي است. البته به دليل علاقه ي بيش از حد ايرانيان به پيش بيني ورزشي اين سايت چند وقتي است كه از زبان فارسي نيز پشتيباني مي كند. سايت پين باهيس جزء معدود سايت هاي فارسي زبان است كه لايسنس بين المللي دارد.

به همين دليل شما به راحتي و بدون هيچ مشكلي مي توانيد پيش بيني هايتان را در اين سايت انجام دهيد. همچنين اين سايت بونوس هاي بسيار متنوعي براي كاربران در نظر گرفته است، به عنوان مثال بونوس خوش آمدگويي 100 درصدي اين سايت مي تواند يك بونوس بسيار جذاب براي كاربران علاقه مند به پيش بيني ورزشي باشد.

 

باتوجه به تمام توضيحاتي كه در اين مقاله به شما داديم به نظر مي رسد در تمام جهان فوتبال به يك صنعت  درآمدزا تبديل شده است كه مي توان از آن درآمدزايي هاي بسيار زيادي كرد.

از تبليغاتي كه بر روي لباس بازيكنان گرفته، تا برندي كه بازيكنان براي هر بازي تنشان مي كنند و در نهايت نيز تبليغات دور زمين كه مي تواند در مورد يك سايت پيش بيني ورزشي باشد تا ببيندگان را ترغيب كند تا پيش بيني ورزشي انجام دهند.

منبع : 90bazi

 

روشهاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد.

روش هاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد

 

jgdr_c8.jpg

08
 

تقريبا همه مردم جهان هديه گرفتن را دوست دارند. اما اگر اين هديه به روشي خاص و سوپرايزكننده باشد، بدون شك هيجان و خوشحالي بيشتري به‌دنبال خواهد داشت. به همين خاطر گالري پرسته در ادامه اين مطلب چند روش خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد را آموزش داده است.

هديه را در عروسك (يا حيوان خانگي) جاسازي كنيد

براي هديه دادن جواهرات و زيورآلات مي‌توانيد يك حيوان عروسكي بانمك خريداري كنيد و گردنبند طلا، دستبند يا انگشتر را دور گردن آن بياويزيد و عروسك را به شريك عاطفي خود هديه دهيد.

يا اگر حيوان خانگي داريد همين كار را با سگ يا گربه انجام دهيد. مثلا مي‌توانيد دستبند طلا كه خريده‌ايد را از گردن حيوان خانگي بياويزيد. (البته مطمئن شويد كه توسط حيوان خانگي‌تان پاره نمي‌شود.) يا هديه را درون جعبه بگذاريد و با روباني زيبا آن را دور گردن حيوان خانگي‌تان آويزان كنيد تا خيالتان هم راحت باشد كه براي طلا مشكلي پيش نمي‌آيد.

هديه سوپرايز تولد را در يكي از وسايل موردعلاقه‌اش مخفي كنيد

مي‌توانيد طلا و جواهري كه براي فرد مورد نظر خود خرده‌ايد را درون جعبه شكلات دلخواه او، درون گلدان يا در ميان دسته‌اي از گل‌هاي محبوبش بگذاريد و او را هيجان‌زده كنيد.

يا مثلا مي‌توانيد هديه را درون جعبه مخصوصش بگذاريد، جعبه را به كمك روبان به گلدان وصل كنيد و آنها را هديه كنيد.

بيشتر بخوانيدترفندهاي هديه دادن؛ چگونه اندازه دقيق انگشتر را تشخيص دهيم

با بازي و طرح معما محل هديه را به او نشان دهيد

از ديگر روش‌هاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد اين است كه هديه را در گوشه‌اي از خانه، حياط، باغچه، ماشين، هر جايي كه به نظرتان مناسب است و امكانش برايتان مهياست، مخفي كنيد.

سپس، روي برگه‌هاي كوچكي جمله‌اي براي او بنويسيد كه مجبور شود به محل موردنظر شما برود و مثلا كشويي كه هديه در آن است را باز كند. به اين ترتيب او را هيجان‌زده و سورپرايز خواهيد كرد.

اين جمله‌ها به شخصيت و علاقه‌مندي‌هاي طرف مقابل بستگي دارد و شما اينجا بايد نهايت خلاقيت خود را به خرج دهيد و مطمئن شويد كه نامه‌تان به اندازه كافي حس كنجكاوي او را برانگيخته مي‌كند.

براي سورپرايز تولد هديه طلا را درون پوست ميوه‌هاي خشك بگذاريد

براي طلاهاي كوچك همانند آويزهاي دستبند گالري پرسته، انگشترهاي ظريف يا حتي آويزهاي گردنبند كه اندازه بسيار كوچكي دارند، مي‌توانيد از ميوه‌هاي خشكي همچون گردو استفاده كنيد.

براي اين منظور بايد گردوي خشك را با احتياط از وسط دو نيم كنيد. مغز گردو را خارج كنيد. داخل پوسته را بشوييد و پس از خشك كردن با چسب‌هاي اكليلي داخل آن را پرزرق و برق كنيد تا بستر مناسبي براي طلاي شما ايجاد شود.

سپس يك تكه كوچك فوم داخل گردو بگذاريد و طلا را روي فوم قرار دهيد.

دو نيمه گردو را به هم وصل كنيد و با يك تكه روبان بسيار باريك اين دو نيمه را به هم محكم كنيد.

اين روش براي هديه دادن طلا واقعا خلاقانه است و مطمئن باشيد كه طرف مقابل شما با چنين موقعيتي هرگز مواجه نشده است.

بيشتر بخوانيد كادو ولنتاين دخترانه

هديه طلا را درون سيني غذا جاسازي كنيد 

او را به رستوران مورد علاقه‌اش ببريد. پس از سفارش دادن غذاي موردعلاقه‌اش، به بهانه‌اي به پيشخوان برويد و از گارسون بخواهيد كه هديه را درون سيني غذاي او جاسازي كنيد. وقتي شخص موردنظر شما بخواهد غذايش را ميل كند با جعبه زيباي كادو مواجه و بدون شك هيجان‌زده و خوشحال مي‌شود.

توصيه مي‌كنيم هديه را درون غذا يا درون نوشيدني قرار ندهيد زيرا خطرناك است!

در آخر هم يادآوري كنيم در صفحه اول سايت پرسته، گزينه‌اي به نام «هديه» وجود داردبا كليك روي اين گزينه، سه صفحه مجزا به عنوان‌هاي «هديه زنانه»، «هديه مردانه» و «هديه كودكان» نمايش داده مي‌شود.

شما بايد پس از تعيين جنسيت مخاطب خود، روي يكي از اين صفحه‌ها كليك كنيد. در صفحه‌اي كه باز مي‌شود، تمامي طلاهاي دست‌ساز پرسته كه قابل هديه دادن هستند نمايش داده خواهند شد. در اين مرحله كافيست كه بر اساس بودجه خود، از ستون سمت راست صفحه، فيلتر قيمت را اعمال كنيد.

 

 

 

چگونه لوازم كادويي فانتزي خريداري كنيم؟

مي توان گفت براي تمام افراد دكوراسيون منزل اهميت زيادي دارد و اين موضوع تحقق پيدا نمي كند مگر با لوازم كادويي! لوازم كادويي را مي توانيد هم به كساني كه دوستشان داريد كادو بدهيد، هم با وجود آن ها خانه خود را تغييرات اساسي بدهيد.
به گزارش كاماپرس، بسياري از مردم در سراسر جهان به خصوص در ايران علاقه دارند كه به عزيزان خود در موقعيت هاي مختلف كادوهاي گوناگون بدهند. اين فرهنگ دوست داشتني، حس دلپذيري را هم براي كادو دهنده و هم كادو گيرنده به همراه مي آورد؛ چنانچه برخي از اين كادوها را مي توانيد در دكوراسيون منزل خود استفاده كنيد.
برخي از افراد ممكن است در هنگام خريد كادو دچار سردرگمي مي شوند و اين كار را بسيار دشوار مي دانند. شما مي توانيد با استفاده از لوازم كادويي فانتزي مختلف دوستان خود را خوشحال كنيد. خريد لوازم كادويي مانند خريد گلدان يا استند آرايشي براي بسياري از دوستان شما لذت بخش است. شما مي توانيد به جاي خريد گل، يك گلدان به دوستان خود هديه دهيد كه آن ها هم از گياهان آبزي و هم ماهي ها همزمان لذت ببرند.

.

wmzi_c1.jpg

 

 

 

مزيت خريد اينترنتي لوازم كادويي شيك
شما براي خريد كادو  ي خود دو راه متفاوت در پيش رو داريد يكي خريد حضوري از مغازه يا فروشگاه و ديگري خريد اينترنتي از فروشگاه هاي آنلاين.
خريد حضوري از نظر اينكه كادو را از نزديك ديده و آن را تهيه مي كنيد يك مزيت محسوب مي شود ولي هزينه رفت و آمد و صرف وقت زياد از معايب آن به شمار مي رود.
خريد اينترنتي لوازم كادويي شيك يك انتخاب مناسب براي عزيزان شما به شمار مي رود. شما مي توانيد با مراجعه به سايت هايي كه لوازم كادويي فانتزي دارند و با انتخاب كالاي مورد نظر، آن را درب منزل خود تحويل بگيريد. به اين صورت شما مي توانيد به راحتي بدون صرف وقت وهزينه زياد، گزينش درستي را انجام دهيد.
بايد براي تهيه لوازم كادويي شيك علايق فرد مورد نظر را بدانيد. اگر شما تيپ شخصيتي فرد را بدانيد، به راحتي مي توانيد كادوي خود را تهيه نماييد.


لوازم كادويي منزل
لوازم كادويي منزل در انواع و قيمت هاي مختلف وجود دارد. با خريد اين لوازم براي خود و يا عزيزانتان مي توانيد از زيبايي هاي آنها لذت ببريد. برخي از اين وسايل عبارتند از: تابلو دكوراتيو كه در اندازه هاي متفاوتي وجود دارند. مانند تابلو مدرن يا تابلو فرش كه ضمن آنكه برخي از اين لوازم كادويي چوبي و برخي پلاستيكي هستند ولي هر چه كه باشند داراي زيبايي و جذابيت هستند و فرد استفاده كننده از آن لذت مي برد. اگر مي خواهيد براي عزيزانتان لوازم كادويي فانتزي را به عنوان هديه انتخاب كنيد، مي توانيد به سادگي از سايت ويژن پلاست كالاي مورد نظر خود را انتخاب و تهيه كنيد. اين فروشگاه اينترنتي با عرضه محصولات خود كه داراي استانداردهاي منطبق با اتحاديه اروپا، استانداردهاي زيست محيطي، مديريت ايمني و كيفيت است، عزيزان شما را خوشنود مي سازد. محصولات اين فروشگاه اينترنتي را شركت تهران پيلتن مي سازد.
محصولات اين فروشگاه آنلاين كه با فناوري پيشرفته تهيه مي شود، شامل لوازم منزل، لوازم كادويي فانتزي و لوازم آشپزخانه يا ماكت ماشين مي باشد. شما با انتخاب كالاهاي خود از سايت ويژن پلاست مي توانيد آن را در هر كجاي ايران كه باشيد درب منزل خود تحويل بگيريد. ويژن پلاست با ايجاد راه هاي ارتباطي از طريق واتس آپ به سوالات شما در خصوص محصولات خود پاسخ مي گويد. محصولات اين شركت خدمات پس از فروش دارد و پشتيباني نيز مي شوند.